18 Kasım 2015 Çarşamba

10 Maddede: Yeni Gelin Facebook'u :)

Yeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım sevgili takipçilerim :D Bazı olguları "10 Maddede" inceleme altına alacağım. İlk şanslı grup yeni gelinler oldu bakalım doğru gözlemiş miyim?

Ön. Not: Her yeni gelini değil ama bazı yeni gelinleri hunharca kapsamaktadır. Espri amaçlı yazılmıştır. İlle de alınganlık gösterecekseniz inanın bunca açıklamadan sonra ilgilenmiyorum :D

Geçelim madde madde yeni gelin incelemesine :)

1) Evlenir Evlenmez Hesapta Kayıtlı Erkekleri Silmek: "Hmm Ahmet Gülener kimdi bu be ay niye eklediysem sileyim kocişim haset yapmasın. Ali Miş bunun bende gözü vardı hatta biara çıktık mıydı neydi üzgünüm Ali sen de bizimle değilsin..." Bu liste uzar gider ve aslında bir nevi tavşan dağa küser dağın haberi olmaz... Sil güzelim sil yaşayan tüm erilleri sil hatta hepsinin saadetinde gözü var...



2) Ortak Facebook Hesabı: Evlenir evlenmez soyadı değiştirmek de yetmez! Evlenildiğini göze sokacak daha ne yapılabilir? Tabi ki kocişkoyla ortak feys açılır!
 "Fulya-Ufuk Toraman profil fotoğrafını beğendi" gibi bir bildirimde sizin de aklınıza "ay acaba hangisi beğendi ki" gelmiyor mu? :D Çok merak ediyorum olası boşanmalarda velayet kimde kalacak? :D


3) Ah Balayı Halleri: Bu hallerle tanışmam hesabımda ekli bir mühendis kızımızın öğretmen eşiyle yavru vatana gidişi akabinde olmuştu.. 5 yıldızlı otel balkonunda kapri+mikili pijamalarıya verdikleri pozlar hala dimağımdadır... Yurda dönüşte paylaştıkları 17bin "aynı poz"lu "Balayımız :)" albümleri ise atlatamadığım travmalardandı... Bunu yapmayın gitmeden önce çalışın en uygun, en güzel hangi açıdan fotoğraf veriyorsanız öyle çekilin lütfen.




4) Kocişkoyla Kahvaltı-Kahve-Sinema Keyfisi....: En görünce kusulası ödülünü alan madde benim tarafımdan bu oluyor yazık ki... Bazı sabahlar insan başında biti olsa onu yiyecek bir açlıkla uyanıyor işte tam o esnada Van Serpme Kahvaltısı görmek sadece acı veriyor... Keyfisi ne buarada? 3 yaşında mıyız? Ya da birisi size "çok sevimli" olduğunu filan mı söyledi?



5) Bitmeyen Balayı ve Düğün Fotoğraflarından Oluşan Albümler: Bu yüzden o kadar çok kişiyi "takipten çıkar"dım ki.. Yahu 2011'de evlenmişsin sene olmuş 2015 hala seçemedin mi en güzel düğün fotoğrafını? Ya bir de allah seni inandırsın o sarı bindallının şokunu üzerimizden atalı henüz 1 yıl olmuştu sen niye hatırlattın ki onu yine... Bir gün, bir arkadaşımı hayatımdan temelli çıkarmam gerekirse aynen bunu yazacağım paylaşımın altına zira hala Facebook'tan sildiğim halde  beni geri ekleyenler var ne desem bilemedim kesin çözüm bu gibi geliyor :D ..




6) O Bitmeyen Bayramlaşmalar: "Büyüklerimizin Elini Öptük" temalı 1907 fotoğraf ardarda hiç acımadan paylaşılır.. Yıllarca köşe minderi yapılan "aile büyükleri" sonunda hakettikleri değere bu kutsal evliliğin akabinde kavuşmuştur. İşte o göstermelik değeri tesilleme yoludur "büyüklerin elini öpme".. Hayırsız çifte kimse inanmayacağı için "büyüklerle sevgiden ölünen" bayram seansları fotoğraflanır.. Bir de o abiye kıyafetlerin altına giyilen ev terlikleri vardır... Asla kadraja alınmak istenmese de kıyıdan köşeden kendini gösterir.. O kadar karakterlidirler ki ayrı bir Facebook hesabı aç onları da etiketle yani....




7) Bizim Gelin Hamile!: Bu dişi eğer hamileyse ana sayfalarınızda türlü türlü "bebiş"li paylaşıma çeşitli bez idi mama idi reklam bağlantılarına hazır olun... Daha kötüsünü söyleyeyim mi? Ben ultrasonunu "aşkımızın meyvesi bebishimiz geliyor" şeklinde paylaşanını gördüğümden beri bitkisel hayattayım... O bebiş ileride "şehzademiz/prensesimiz" şeklinde albümlerle karşıma çıkacak çünkü...


8) Evde Sinema Keyfisi: Bu paylaşım tamamen "Bizim öküzce büyük tvmiz var. Zenginiz abi!" demek içindir.. Yoksa çiftimiz uzun zaman cebelleştikleri "Inception"u asla bitiremediler.. Öyle ki filmi anlamamışlar bile geçen bir bağlantının altına "ay çok sıkıcıydı ya aman işte rüya filan görmüşler ne alaka anlamadım" demezdi güzel gelin...





9) İlk Heyecanla Paylaşılan Açılışlar ve Misafirler: Salonumun ilk misafirleriyle açılışı yapıyorum" "Bahar geldi balkonun ilk misafirleri de evimi şenlendirdi" şeklindeki paylaşımlar bürokratların yüreğini burkan cinsten.. "Ben her hafta/ay dev enerji projelerinin açılışını yapıyorum ama benim kalbim bu gelin kadar heyecanla atmıyor.. İşimden mi soğudum ne?" dedirtir adama...



10) Marketlerde Yer Bildirimi: Birlikte çıktıkları "ev alışverişleri"ne bizi de ille de dahil etmek isteyen gelin "kocişimle marketteyiz, misafirlere hazırlık" şeklinde bir yer bildirimi yaparak ümitsizlik kat sayınıza level atlatmıştır.. Yemin ederim borlu deterjanı bulan Türk mucitlerimiz indirimde "kadın-erkek Adidas" parfüm kofresi bulan gelin kızımız kadar mutlu olmamıştır... İndirimden aldıkları parfümleri "Kokularımız bilem kocacımla aynı olacak kızlar" şeklindeki paylaşım da bunun göstergesidir kanımca....

Eksiğim kaldıysa lütfen tamamlayın :D Bunun üzerine de güzelim bir şarkıyı hakettik sanırım :) Civil Wars'tan harika bir Cohen şarkısı...

56 yorum:

  1. Bir kere daha facebook hesabım yok diye sevindim. İnsanların saçmalama düzeyleri artık tahammül sınırlarını aşmış . Bu moda umarım çabuk biter , daha yaratıcı yenilikçi şeylerle uğraşır olur insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmrendim hocam şu an size. Ben bir sayfa açtım yakın zamanda o yüzden eskisinden daha da sık kullanır oldum Facebook'u bunlar seçilmiş 10 madde ama neler var neler...

      Sil
  2. :) Dilek sen çok yaşa e mi... :)))
    Akşam akşam ekran başında gülmekten öldürdün beni yahu :)
    Gülse Birsel'in o zeki esprili tarzı var sende, bayılırım...
    Yeni gelin olmuş, ölü gelin :D
    O ortak facebook hesaplarına ve titanik pozlarına özellikle gıcığım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiysem ne mutlu bana :) Gülse Birsel'e bayılırım ben sevindim buna :)

      Halbuki biri söylese ya, Titanic Battı Kızlar!!!! :D

      Sil
  3. :) :) Bizene mikili pijalardan ama değil mi..:) Töbe töbe ya...
    Gelin facesi olarak değil ama az önce bir arkadaşın sayfasına göz atarken (Pembe Vosvos); O da benzer bir yaklaşımla ele almış sosyal medyayı.. İnsanlar selfii çektiği kadar kitap okusa çok yol alırdık gibi bir yorum yapmıştım. O da instagramda herkes kitap okuyor :) deyince aklıma hemen yaz boyunca instagramda maruz kaldığımız kumsalda denize karşı ayak fotoları geldi. :):) Balayı odasında mikili pijamalar mı yoksa o ayak fotolarımı bilemedim..:)
    Ah teknoloji ah.. Neettin bizlere....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize ne pijamalardan ve yine bize ne ultrason görüntülerinden.. Geri kafalı değilim ama mahremiyet keşke daha ön planda tutulsa.. Zaman zaman kendime de çok kızıyorum sosyal medyayla ilgili... Ah evet selfie kadar kitap sayfasına dahi razıyım ama Wattpad filan var işte onları okuyorlar :D

      Sil
    2. Bir miktar mahremiyet şart... Ayrıca bu kesinlikle geri kafalılık değil bence görgüdür...
      Sosyal medya hayatımıza girdi.. Blogdan dolayı ben mesela hiç olmadığım kadar fazla kullanıyorum artık.. Paylaşmak da güzel.. Ona da amenna..Hani ne bileyim bir ölçüsü olsun bari.. Ben mesela tariflerimi bile paylaşırken çok yayınlamaktan imtina ediyorum insanları sıkmamak için... :):) Hepimiz zaman zaman öz eleştiri yapıyoruz tabi...
      O zaman herkese aşırılıktan uzak bir face dileyelim..:)

      Sil
    3. Sık gördüğüm bazı şeyler beni kendimi sorgulamaya itiyor açıkçası ama düşüncemde tek olmadığım beni sevindirdi :)

      Sil
  4. Hahahaaa:) Tek kelimeyle bayıldım:) Çok güzel olmuş yazı. Çok eğlendim, okurken ;)

    YanıtlaSil
  5. Haa haa haa çok güldüm yazına. Hakikaten yazdığın gibi. Komik ama gerçek:))) bir de benim gibi olanlar var mı acaba biz ortak hesap falan hiçbir şey almadık. Hiçbir sosyal medyayı takip etmeyen ben ne zaman ki blog yazmaya başladım face adresi aldım. 10.yıl da... Bizim gibi cinslerde var mıdır ki? ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazınca gerekli oluyor sosyal medya hesabı iyi yapmışsınız bence :)

      Sil
  6. Ay Dilek, çok yaşa e mi. Yazdıklarına fazlasıyla katılmakla kalmıyor altına imzamı atıyorum. Ağzına sağlık. hayır bunlarla da kalmıyor, o düğün fotoğrafları sonrasında hamilelik fotoğrafları yetmezmiş gibi, boy boy bebeğin tüm gelişimini izliyoruz günbegün. Kendi en yakın arkadaşımdan soğudum vallahi, paylaşımları yüzünden :)

    Geçenlerde olayın top noktasını da gördüm. Bebeği olan erkek bir arkadaşım, eşinin doğum esnasındaki, bebek doğduğu andaki ameliyathanede fotoğrafını koymuş. Herşeyi geçtim ben utandım.
    Yapmayın demiyorum, yapın ama işin bişeyini çıkarmayın :))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma "bebek gaz çıkardı, bebek kustu, bebek göz kırptı" şeklinde bir de şeker (!) paylaşımlar var insan usanıyor :D

      Anlattığın sosyal medyayı filan bırakıp hatta evi barkı bırakıp ıssız adaya yerleşilesi bir şey!! Al ben de utandım onun adına :D

      Yapın yapın da hakikaten yani dozunda bırakın :) Benden de çok sevgiler :)

      Sil
  7. bunu yapandan ziyade buna prim yaptıranı masaya yatırmalı bence.. millet bakıyor, beğeniyor, "ayyyy çok tatlısınııııııızzz", "yine harika çıkmışsın şekeriiiiimmm", "sofrana bayıldım tabaklarını nerden aldın" vs. vs.
    bi sürü insan onların hayatını önemseyip takip ediyor.. onların psikolojisi nasıl ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte hepsi aynı sosyal gruba üye.. Biraz da sayıca fazlalar yazık ki.. Yani ama bir kısmının da dalga geçtiğini düşünüyorum yorumlarken :D

      Sil
  8. Facebook hesabımı aldığımda arkadaşlarım torun sahibi olmaya başladıklarından yeni gelin muhabbetleri tanık olamadım. Genelde üniversiteye başlama bitirme askere gitme mevzularina tanık oluyorum. Onlarda hoşuma gidiyor arkadaşlarım adına mutlu oluyorum.
    Birinci maddedeki bir cümlen çok hoşuma gitti. "Sil güzelim sil yaşayan tüm erilleri sil hatta hepsinin saadetinde gözü var." :) Facebookta paylaşım yaparken tüm dünyanın kendi eksenlerinde dondugunu dusunuyorlar herhalde. Mutluluk egosunun tavan yapmış hali mi demeli bu paylasimlara acaba? Mutluluk egosu? Var mı böyle bir şey? Literatürde yoksa da artık sayemde var:))
    Dilekcigim yeni gelin facebooku hakkında aklıma gelmeyen bir çok tespitte bulunmuşsun hepsini de keyifle okudum. Aynı zamanda üzerinde kafa yordum. Kalemine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Mutluluk egosu" senin yorumunu okuduğumdan bu yana kafamda anlama bürümeye ve hatırlamaya çalışıyorum. Bence sayende literatüre girdi :D Üzerine epeyce düşünülebilecek bir kavram :D

      Güzelliklere şahit olmak elbette istenilen şey ama sanırım şimdi askere giden çocukların bebe halleri ailelerin acemiliklerine geldiği ve tabi daha sevimli olduğu için daha cazip.. Oğlanlar/kızlar büyüdükçe "aman ne paylaşayım kazık kadar oldular" gibi de düşünülüyor olabilir :D Yalnız bazı yeni evli paylaşımlar cidden çekilir gibi değil. Şahit olmadığın için şanslısın :)

      Sil
    2. 'Kazık kadar olmuşlar ne paylaşacağım!' cümle komik geldi, yanaklarım ağrıdı gülmekten. Yazmadan edemedim. Sen çok yaşa emi :)

      Sil
  9. Ay harfi harfine doğru ya... Bir kısmını cahilce ben de yapmıştım. Ne gereksiz şeylerdi onlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra seni pek sevdim :) Komplekssizce "ben de yapmıştım" diyebilmene bayıldım :) Dönem dönem saçma şeyler farkettiğim o kadar çok an oluyor ki sosyal medyada benim de :) Ama bunu itiraf edebilene çok az denk gelliyorum o yüzden hoşgeldin diyorum iyi ki geldin bu yorumu yazdın :)

      Sil
  10. en çok ortak hesap tuhaf geliyor bana:/ bi an düşündüm yaptım mı acaba diğerlerini diye ama yok yav yapmadım zannımca:) ama londra'dan irlandaya geçtiğimizde, kaldığımız korkunç hostelin internetine muhtaç kaldığım için yer bildirimi yapmak zorunda kalmıştım, yoksa interneti kullandırtmıyordu uyuz şeyler! zaten gıcıktım hostel yönetimine daha da gıcık olmuştum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yer bildiriminde sınır yok bence ben de yapıyorum ama orijinallikte faide var. Yani A101'de ya da Carrefour'da yer bildirimi yapınca az komik oluyor sanki :)

      I heart Ireland! :D

      Sil
    2. ay şimdi sevgiliye özel kitap diye bi şey gördüm!:))) "bendeki aşkın adı sensin" "herşeyimsin" gibi isimleri var kitapların! gerçi ismi sen belirleyebiliyormuşsun. resimlerinizden ve sipariş verirken yanıtladığınız bi kaç sorudan sonra 120-130 sayfadan oluşan kitap 3-4 gün içinde hazırmış!:) veeeeee 75 liraymış!!!!! ıııyyyy yazarken tiksindim! 75 lira ne ayrıca yaa!

      Sil
    3. Ama neden buradan, açıktan, yazdın ki? Yani es kaza bir yeni gelincim bunu okusa ay yandık yani ana sayfada şenlik var! Ya haklısın ama 75 liraya neçe kitaplar alırsın hem de en güzelinden, en okunasılarından :D

      Sil
  11. ben bir şey görmüştüm vakti zamanında inansım gelmemişti , o gece düğün vardı , gece 2'de ortak hesaptan atılan mesaj şu ;

    sonunda kavuştuk yavrum bu harika anları asla unutmayacağım :)

    Bir tek faceten çarşaf göstermediler ama onu da yapacaklar zannımca hem de çok yakında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemin ederim kalbimi tuttum yorumunuzu okurken. Vallahi sizin gibi nazik birine denk gelmişler şükretsinler ben olsam yerde gökte defalarca dalga geçerdim yetinmeyip evlerine gidip bir posta da orada dalga geçerdim o ne yahu! Kafalar iyi miydi ki acep :D

      Böyle orijinallikleri benimle paylaşmanızı çok seviyorum :D Kesinlikle yakında çeşitli tekstillere de el atacaklar diye korkuyorum :)

      Sil
    2. benim nezaketimden değil Dilek Hanım , tamamen nutkumun tutulmasındandı suskunluğum , yani yok canım , yok yok olmaz falan diyerek okudum hatta kendimi suçladım ya ne fesatım , yani o gece düğünleri olmuş kavuştuklarını yazmış çocuklar falan , safa da yattım itina ile ama sonrasında yazılanlar ile anladım yok yahu insanı safa bile yatıramıyorlar , bir de benim yetişme tarzım ( küçük yer) ile alakalı hayatta bu mevzuyu onların yüzüne söyleyemem :(

      Sil
    3. Sizi anlıyorum. Okurken şok oldum ben de cidden inanılmaz bir rahatlık.. Nasıl bir düşünce tarzı bu meraklardayım :(

      Sil
  12. van kahvaltı fotosuna koptum :) demek ki herkesin arkadaş listesi böyle. ben de kendime acıyodum "ne biçim çevrem var benim allahım" diye.. yazı paylaşsam okumazlar, ilgilenmezler; kim ne yemiş, içmiş onları takip ederler, birbirleriyle yarışırlar. her zaman söylüyorum, hastalık bu! ileride böyle bir tanı konulacak, ismi de feysesyon olabilir mesela; "ay sen feysesyona girmişsin canım ya, bi çık allasen" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek değilsin.. Ne yazık ki :( :) Bir çeşit hastalık olduğuna kesinlikle katılıyorum.. Aşırılık her anlamda zararlı.. Sanki psikolojik bazı doyurulmamışlıkları sanal olarak kapatmaya çalışıyorlar. Tanıyı koyduk isim de güzel literatüre katkımız oldu bence :D

      Sil
  13. Evliliklerinin ne kadar sıradan, sıkıcı ve tahmin edilebilir olduğunu gözümüze sokmaya çalışan facebook çiftlerinden hiç hazzetmiyorum. Malumun ilanına ne gerek var ki. Biz zaten sizin böyle saçma bir kısır döngüye düşeceğinizi biliyorduk :))
    Neyse ki face denen zımbırtıyı 2 yıl önce hayatımdan çıkardığım için bu tür tipler de hayatıma sızamıyor. Kafam rahat iyi böyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Her evlilik bir erken ölümdür aslında (bu tarz olanlarından bahsediyorum). Tüm bu propaganda da "rahmetliyi nasıl bilirdiniz?" lobisi bence :D

      Şu kadarını söyleyeyim, özendirmiyor bilakis "kaçının, uzak durun" sinyalleri yayıyor bu ciciş paylaşımlar :D

      Sil
  14. Çok haklısın canım tespitlerin çok doğru :)
    Profiilerde neler neler yazıyor. O babasının prensesi,kocişinin sultanı,evin kelebeği tarzında yazanlar var cidden abartmıyorum ya ne kafası o acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eltisinin börülcesi, kocasının bi'tanesi filan bilmiyorum ki nasıl kafalar :D

      Sil
  15. Ola ki evlenip bunlardan birisini bile yaparsan iki elim de yakanda olur bilesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, asmam. Küçük bir ekran görüntüsü ile kıyaslama yaparım hepsi o :D

      Sil
    2. Bunları yaparsam boynum kıldan ince sana :) Fıstık İnci bir sonraki yayına gelsene senin elin uğurludur geçenki 23 Nisan etkinliğinden biliyorum bir el at bir sonraki yayında bir Antalya sayfası var Facebook'unda bir paylaşıver benim güzel bacım :)

      Sil
  16. Bayıldım. Çok gerçekçi olmuş :D Anneme okudum o da bayıldı. Sanırım 3. 4. 9. Maddeyi ben de yaparım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim annene çok selamlarımı ilet lütfen :) Bunu seviyorum işte! "Ben de yaptım ve ben de yapardım" diyebilenleri cidden seviyorum :)

      Sil
    2. Annemin de sana selamı var. Yazı dizisinin devamını bekliyomuş :D Biz de seni ve samimiyetini çok seviyoruz ♡♡

      Sil
    3. Daha bir motive oldum şu an yazının devamı için :) Tekrar kocaman teşekkürler ve sevgiler her ikinize de :)

      Sil
  17. Çok güldüm, bu tarz yazılarına devam etmelisin bence. Kapanış da müthiş bir müzikle olmuş:)

    Semih Özyiğit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih çok teşekkürler yorumunu görmek ne hoş oldu burada :) Bunca hezimetin üstüne şahane bir şarkı iyi olur dedim :)

      Sil
  18. Dilek, bayıldım bayıldım. Harika bir yazı olmuş ve en kısa sürede devamını bekli,yorum.
    Dipnot: Yayını tesciller misin ne yaparsın bilmem, birileri araklamasın sakın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler! Çok mutlu oldum :) Devamı için taslaklarım var umarım onları da beğenirsin. Yaa araklamasınlar çok üzülürüm zira ben yılın 365 günü bunlara maruz kalarak hazırladım bu yazıyı :D

      Sil
  19. :) ) ) kahkaha atamıyorum bebek uyanmasın diye, tuttum kendimi :) 2 sene olmadı evleneli, bana çok güzel fikirler verdiniz, hemen ortak hesap açıp o pijamalardan edineceğim, kahvaltı sofraları kurup misafirler ağırlayacak ve düğün fotoğraflarını yükleyeceğim :) şaka bir yana, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. İzninizle bu yazı Url sini de facebook da yönlendirme amaçlı paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman annesi gündüz gözü gel bana madem oğlunu uyandırmayalım şimdi :) Ah lütfen ortak hesabınızdan beni ekle eserimi görmek isterim :P Çok çok sevindim beğendiğine :) Buarada bir ricam olacak siz çok resmi bence sen dersen çok mutlu olurum :)

      Sil
    2. Buarada eklemeyi unutmuşum tabi ki paylaş sevinirim :)

      Sil
  21. :) tamam. "Sen" . Dedim :)
    7. Maddedeki o hamile gelin ve doğurduktan sonraki paylaşımları hakkında da 10 madde çıkar bence :) iyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) 7. madde kanayan yara sonrasında dediğin gibi 10 maddelik daha yazı çıkar bence de "10 Maddede Yeni Anne Facebook'u" dur bir defa da bunu yazayım :D

      Sil
  22. Pek yeni gelin sayılmam, evleneli 1,5 sene oldu ama bu maddelerin hiçbirini yapmadığım için mutluyum :-) Bazen izlediğimiz bir filmi ya da oyunu yazıyorum ama bu da tarihe not düşmek adına. Facebook'ta artık geçen senelerde neler yaptığımız gösteriliyor ya, o açıdan.

    Bu arada emin ol Van kahvaltısı abartılıyor. İki kere yaptım meşhur olacak bir şeyi yok. Sana tavsiye Diyarbakır'da Hasan Paşa Han'ında kahvaltı. Gerçi bu aralar orası karışık ama umarım bir ara yolun Diyarbakır'a düşer. Hem çok güzel bir şehir hem de kahvaltısı harika. Gidersen beni anarsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar normal canım o kadar da olsun zaten de şu 10 madde en hafif anlatabildiklerim yani bu kadarı doz aşımı :) Van Kahvaltısı hiç denemedim ama merak ediyorum yani son trend olunca :D Taksim'de bir kahvaltı salonu varmış onu da çok tavsiye ediyorlar. Senin tavsiyen de diğerleri de aklımda. İnşallah yolum düşer de seve seve anarım seni ama senin yolun Sakarya'ya düşünce bir kahvaltı da biz yapalım :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)