7 Şubat 2015 Cumartesi

BEAUTY AND BEST: NARS VE YSL ALIŞVERİŞİ

Merhaba kızlar!!! Evet kızlar ya da kız arkadaşına hediye almak isteyen erkekler de olabilir :))




Yazıma geçmeden önce bir önceki yazıyla birkaç kişiyi bunalıma sokmuşum sanırım.. Mini bir açıklama yapmak isterim, bizler görmeye, okumaya dayanamıyoruz ya işte bunları yaşayanlar da mevcut yazık ki.. Ben sessiz kalamadım ve kalmayacağım da blog okurlarına gelecek yazılar için mini de bir uyarı yapmak isterim.. Neyse mesajım alınmıştır diye umuyorum ve geçiyorum yazıma.


Kısa zaman önce bir arkadaşım N11.com'da bir satıcıya rastladığını 19.90'a YSL Pudra ve far aldığını ve 49.90'a da NARS'ın setini aldığını söyledi. Tabi Dilek durur mu? Durmadım koşa koşa siteye girdim, satıcıyı buldum, ürünleri sepete ekledim!!! Sıra geldi satıcıyı sorularla bunaltmaya :D Ürünlerin fiyatları komik açıkçası ve insanın aklına şüphe düşüyor eh haliyle sordum ama bu bir sevgililer günü kampanyasıymış fiyatlar revize edilecekmiş ben de paylaşmak istedim hemen sizlerle. Buarada satıcının ürün yelpazesi çok geniş Victorias Secret'tan Adidas'a çeşitli parfümlere ve çantalara her şey var :)) Aldığım ürünlerin farklı versiyonları da mevcut.



YSL ürünlerinin normalde çok tercihim olmadığını ama bu fiyata da bir denemekte zarar görmediğimi söyleyeyim. Ombres Duolumieres 29 numara farı aldım ve sonuncuyu da ben almış oldum yeri gelmişken ek bilgi çok az stoğu var satıcının. Far bakır kahve ve mor renklerden oluşuyor. Bakıra BAYILDIM ancak mor hiç pigmentli değil.. Ürün kutusuyla geldi kutu üzerinde Loreal Türkiye yazıyordu yani Çince filan yazı görmedim ki bu iyiye işaretti. Ürünün içinde kocaman bir ayna ve iki aplikatör var. Aplikatörlerde de kabartmayla YSL yazıyor. Ürünün üzerinde de yine kabartma YSL amblemi mevcut. Sahte olduğunu katiyen düşünmüyorum zira bire bir uyumlu duruyor. Son not, far 2.8 gram kısa bir seyahatte filan taşımak için ideal iki renk ayna ve aplikatör oluşu da ayrı kolaylık bu fara değil ama farklı renklerine 19.90'dan ulaşabilirsiniz. 




Gelelim benim için bu alışverişin en karlı kısmına tabi ki bir buçuk yıldır peşinde olduğum Nars'ın "Beautiful Darling" isimli seti!!! Bu sete farklı bir sitede 100 liraya rastlamıştım ancak stokları tükenmişti şimdi N11'de üstelik de 49.90'a görünce sanki kan bankasında 0 grubu kan bulmuşçasına kaptım! Sırf pop-art ve Andy Warhol aşkımdan bir de setin içinden çıkan makyaj çantası yüzünden aldım desem deli der misiniz? :D Neyse hemen ürünlere bakalım. 4 parça ürün var sette;makyaj çantası, Femme Fatale 2'li far seti.Larger than life lip gloss woman in revolt ve candy darling oje.



Femme Fatale 2'li far seti günlük hayatta tercih ettiğim renkler değildi açıkçası ancak bu setle aldığım için denedim ve çok beğendim cidden tam bir bahar rengi yeşil. Makyaj çantası ve setin kutusunun üstündeki fotoğraftaki makyajı yaptım kendime bu renklerle ve açıkçası "niye daha önce yeşil kullanmadım ki?" de dedim yani. Günlük çok rahat tüm göz kapağınıza uygulayıp çıkabileceğiniz yüzünüze çok canlı bir ifade veren bir yeşil ama beyaz tenliyseniz yani esmerlerde nasıl durur ona kefil olmayayım :) 


Mini Boy Lipgloss Woman in Revolt çok canlı ve çok güzel bir pembe setin diğer ürünleri gibi hem kalıcılık hem pigment konusunda ciddi ciddi çok memnun kaldığım bir gloss. Özellikle fırçasının hafiften eyeliner fırçasına benzer bir sivriliği olması da ayrıca hoşuma gitti zira dudak çizgilerinizin dışına taşma ihtimali sıfıra iniyor o fırça sayesinde. 





Mini Boy Oje Candy Darling bu oje ile rujun renkleri az biraz birbirine benziyor. Oje inanılmaz çabuk kuruyan çok güzel bir koyu pembe. Açıkçası hiç bulaşmadan sürülmesi bu kadar çabuk kuruması ve yapısı diğer ürünler gibi beni çok memnun etti. Ürünlerin orijinal olduğu çok bariz içiniz rahat olsun diye onu da yazmak istedim. 






22 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzum. Ben uzun bir süre alışveriş yapmasam iyi.olacak. 14 Subat da yaklaşıyor. Kendimi nasıl frenlerim onu düşünüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler ben de normalde yapmamalıydım da şu Nars'ın seti beni gafil avladı :D

      Sil
  2. Ay gerçekten sahte değil midir acaba. Gerçi renkleri beni cezbetmedi kendimi tutmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nars'ların garantisini veririm diğer ürünün de orjinal olduğunu düşünüyorum bu kadar ince bir sahtecilik görmedim yani aplikatörünün üstündeki YSL amblemi filan :D Çok güzel setler ve farlar var ben bir bak derim bu seti renklerinden dolayı değil de Andy babaya hayranlığımdan aldım :D

      Sil
  3. Ben de nars ürünlerinin bu sitede oldukça uygun olduğunu gördüm sevgiler günü indirimi olduğu için böyleymiş almak istiyordum ancak bir tek kredi kartı ile ödeme yapılıyormuş kredi kartı kullanmadığım için alamadım ah ahh :)) Güle güle kullan aldıklarını canım biraz içimi döktüm buraya ama kusura bakma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım benim ne demek :) Kapıda ödeme yok mu sitede ya da banka kartı kullanılmıyor muymuş? Kötü olmuş ya koca site halbuki.. Yakın olsaydık benim kartımdan alırdık sana da :)

      Sil
    2. Canım benim teşekkür ederim düşünmen yeter evet olmuyormuş malesef bakalım kısmet :)

      Sil
    3. Ne demek benden ziyade senin denemen lazım bu ürünleri bir sürü takipçin var yorumların önemli :) Buaradan da N11'e seslenmiş olalım belki duyarlar :)

      Sil
  4. çok güzel ürünler hem de uygun fiyata :) güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet ya cidden uyguna geldiler :)

      Sil
  5. Sahte mi diye geçti içimden ama inşallah değildir canım iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil batch kodu var okuttum onu bir de zaten Sevil'de karşılaştırdım bire bir aynı far Nars'ların da içinden çıkan ekstralar var bu kutuda da mevcut yani sahtelik ihtimal dışı tavsiye ederim size de.

      Sil
  6. Great review post. Love the colors... Thanks for sharing.
    Would you like to follow each other via Blogger, G+ & Bloglovin?
    iCynosure Fashion Blog
    iCynosure on G+
    iCynosure on Bloglovin

    YanıtlaSil
  7. Hi dear
    Great colors, perfect for this season
    Btw, I want to follow back but I can't find you on my followers list :( Maybe it's my mistake
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I was following you but I refollow again now maybe you can see check it if you want. Im waiting you for follow me back :)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım.
    Harika fiyatlara almışsın hepsini de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şu set inanılmaz sevindirdi beni yahu :D

      Sil
  9. Güle güle kullan tatlım çok indirimli fiyatlardan bulmuşsun :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın :) Yeşil farı çok beğendim :) Göz makyajında yeşil vazgeçilmezim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de çok sevdim ilk kez kullandım bu kadar açık tonunu ama hoşmuş cidden :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)