17 Aralık 2016 Cumartesi

#KAYSERİ

Bugün sosyal medyada şu 2 resmi gördüm.

Ben ne yazsam yetersiz kalacaktı zaten bir şeyler yazmaya halim de yoktu.. Kaynağını bilmediğim ama noktasından virgülüne hislerime tercüman olan bu iki fotoğrafı buraya bırakayım istedim.. 2. resmin tamamlayıcısı olarak bugünkü otobüsü koymuşlardı ancak o görüntüye burada yer vermek istemediğim için sildim zira bakamıyorum..

 2009 geldi aklıma. Kardeşim Hakkari'de komandoyken nasıl haber beklediğim ve her bir haber bülteni sonrası adını haberlerde duymadığım için ettiğim dualar.. İnsan kendi kardeşi yaşadığı için sevindiğine utanır mı? O duyguyu iyi bilirim de bugün kardeşini , evladını kaybedenleri sadece anlamaya çalışabiliyorum.. Neler hissettiklerini tahmin bile edemiyorum.. Bugün kardeşlerimi kaybettim.. Bugün evlatlarını kaybetti Türkiye yine.. Başımız sağolsun..