13 Haziran 2016 Pazartesi

ÇİMEN EV İÇİN BİR TIK ALABİLİR MİYİM?


Euro 2016'dan hepinize selamlar, sevgiler. Kalbim an itibariyle fizyolojik , psikolojik, aristokratik ve istatistik olarak Paris'te attığından mütevellit kokulu öpücüklerimi size Paris'ten beri yolluyorum :))) Bu kadar Paris havası yeter sanırım dönelim İstanbul'a. 

Benden ve sosyal sorumluluk haberlerimden bıktınız değil mi? Biliyorum bıktınız :( Ama vallahi bu son :) Bir arkadaşım haftasonu mesaj atıp "paylaşır mısın?" Deyince kıramadım.


Çimen Ev, Roman çocuklarla bilim ve sanat alanında faaliyetler yürüten bir merkezmiş, yeni kurulmuş ve tahmin ettiğiniz üzere birçok ihtiyacı mevcut. Ben İhtiyaç Haritası sitesindeki ilanda yer alan ihtiyaçlarını yazıyorum size fakat sitede gönderiler için alıcı ismi ve telefon numarası bulunmamakta. Onları da ekliyorum. Dilerseniz detaylı bilgi için telefon numarasından irtibata geçebilirsiniz :) Buarada ihtiyacharitası.org'daki ilana gitmek için buraya tıklayabilirsiniz :)  (Bu siteyi de dünya yakışıklısı Mert Fırat kurmuş. Yeni öğrendim, hayranlığım arttı kendisine :) 



Enazından ilanı yayarsak mutlaka paylaşmak, destek olmak isteyenlere ulaşabiliriz diye düşünüyorum :) 







Kırtasiye İhtiyaçları

1) Pastel, kuru, sulu, akrilik ve parmak boyalar

2) Resim Defterleri

3) Makaslar

4) Kalemlik

5) Oyun Hamuru ve Malzemeleri

6) Etiket

7) Kalem (tükenmez, kurşun)

8) Kalemtraş

9) Silgi

10) Zımba

11) Yapıştırıcı

12) El işi kağıtları

13) Renkli A4

14) A4 Kağıdı

15) Defter

16) Delgeç

Temel İhtiyaçlar

1) Kitaplık 2 adet

2) Projeksiyon

3) Flash disc

4) Fırın

5) Ayna

6) Minderler

7) Plastik malzeme kutuları

8) Fotokopi Makinası

9) Çocuk masaları ve sandaliyeleri

10) Kapaksız gözlü dolap 2 adet

Alıcı İsmi : Melek BAHAT
Telefon Numarası: 0507-964-50-90
Gönderi Adresi: İnönü Mah. Çimen Sok. No: 54 34373 Şişli/İstanbul

Not : Bir müddet yorum almıyorum. Hatta bu işi çok sevdim komple kapatadabilirim. Gerçi zaten vakıfsınız. Kocaman sevgiler :) 



Hiç yorum yok: