19 Nisan 2018 Perşembe

GOOGLE'DA BENİ ARAYANLAR: 5

Merhaba! 


Geçen yazıyı iki parça halinde yayınlamak istediğimi söylemiştim. Bugün kalan aramaları yazayım istedim :) Yine aynı tarz aramalar. Google'a teşekkürü bir borç bilirim fakat insanları yanlış yönlendirmiş olmayalım Google Beyciğim? Hani ben normal bir kafa yapısı olmadığım için vereceğim telkinler bir miktar özgürlükçü kaçabilir. Olacak işi de bozmayayım "aman giderse gitsin ya" diyerek :)))

O vakit "viva la liberte" der yazıma başlarım (bunu niye Fransızca yapıyorum hiç fikrim yok :)

Yazıya geçmeden önce burada gördüğünüz aramalar şu iki yazıdan dolayı Ayrılık Sonrası için buraya tıklayıp ilgili yazıyı okuyabilirsin :)

Erkeklerin milli sporu olan suskunlukla ilgili yazı için de buraya tıkla lütfen :)







Terkeden erkeğin psikolojisi: Vallahi buna şudur budur demek çok zor. İnsanların ayrılış sebepleri o kadar çeşitli ki... Adam sevdiği halde terketmiş olabilir. Çok sıkıldığı ve yitirdiği sevgisinin yanında saygısını da kaybedip yüz göz olmamak adına ayrılmış olabilir. İlişkiyi çok ciddiye almadığı için ayrılmış olabilir... Her insan çeşit çeşit bunu "kadın-erkek" olarak düşünmek yerine o ilişkide bir miktar zaman geçirdiğiniz insan üzerinden düşünün. Mesela erkek arkadaşım beni terk etse atıyorum 3 ay ya da ne bileyim 1 yıldır artık o süre ne kadarsa o kadar müddette tanıdığım adamı baz alıp yorumlardım. Misal ,aramızda "arkadaşlık" bile tabir edemeyeceğim kadar hafif bir iletişim olmasına rağmen bir şekilde yollarımızı ayırmak durumunda kaldığımız bir şahıs var bu satırları ezbere alarak okuyor, biliyorum :)))  Düşünün arkadaş bile değildik. Kendisini arkadaşlığımızı bitirmeye zorlayan bendim gerçi ama olsundu yine okuyordu ve arada bir sanal ayak izleri bırakıyordu. Ama zaten ben onun bunu yapacağını bilecek kadar tanıyordum 3 yıl dile kolay :) 
Özetle sizi terk eden bir adamın/kadının neler hissettiğini tahmin etmek çok da zor değil. Benim bu konudaki genel fikrimle bu başlığı bitireyim. "Merak beşere ait en büyük zaaflardan biridir. Merak ederiz. Doğamızda var. Gizli ya da açıktan bu merakımızı hafifletecek mini mini stalklar da yaparız en azından ilk 2 ay ya da belki 3 ay bu böyle gider. Ya da işte merak edecek yeni birini bulana kadar"... ;) Gizleyin kendinizi merak etsinler ay! Gavurun tabiriyle "cool" durun. Ben yapamadım siz yapın :) İki adımda bir acıklı şarkılar, giydiren gönderiler paylaşmayın. Bakın gecenin yarısı "nasılsın" mesajları gelmiyor mu? Hahahaha fakat %85 yani diğer 15lik kesim yanıltabilir :))) 



Sevdiğim erkek beni blok etdi: Oh iyi yapmış içim soğudu! Kız bu nasıl Türkçe? Sen adama watsapp'tan bu tarz cümleler kurduysan bence dayandığı süre için bile mutlu ol. Eğer ana dilin Türkçe değilse bunu anlarım daaaa diğer türlü... Neyse bacım boşver blok etsin o. Ne yaparsın ölenle ölünmüyor :))) 




Ayrıldıktan güzelleşmek :) Yahu ne tatlı bir arama bu! Yapılacak en iyi şey üstüne gitmemek ve kendine vakit ayırmak. Aslında bunun için ayrılığı bile beklemeye gerek yok. Birinin sana, kendini kötü hissettirmesinden önce de kendinle ilgilenmelisin. Çünkü sen zaten çok güzel ve çok kıymetlisin. Aynaya her baktığında gördüğün yüz sana aynen bunu söylemeli zaten. Her şeyi unut ama bunu unutma; hayatta kendini iyi hissetmek için o en kötü zamanları bekleme sakın... Umarım kuaförün o çok istediğin saç rengini tutturmuştur :) Çokça sevgiler benden sana her kimsen! 

Uzun İlişki Sonrası Erkek Kafası: Uzun ilişkiden çıkan her bireyde olduğu gibi er kişilerde de o "alışıklığın" verdiği tahribatı görmeniz mümkün şekerim. Alıştığımız her şey, ama iyi ama kötü olsun, bırakıldıktan sonra bir boşluk meydana getiriyor ya işte "sevilen" ya da "vaktiyle sevilmiş" birinden ayrılmak da öyle... Geçen yıl bu zamanlar bir erkek arkadaşım, senelerce çok aşık olduğunu her fırsatta belirttiği, kız arkadaşından ayrıldı. Uzun ve sevginin hala devam ettiği bir ilişkiydi ve "ben ikinizi ayrı düşünemiyorum. Neden ayrılmak istedin?" Dediğimde "seviyorum ve hep seveceğim muhtemelen onun kadar ve onu sevdiğim gibi kimseyi sevemeyeceğim ama ilişkiyi çok yıprattı" demişti. Sevdiğim birinden hele de bu kadar severken ayrılmak? Büyük cesaretti ve büyük saygı duymuştum. O dönem onunla konuşmalarımızda "tekrar ondan bahsetmezsek bu süreci daha kolay atlatırım" lafını duyunca da anlamıştım ki acısını tek yaşamak ister. Özetle o uzun ilişkiden çıkmış erkek kafası da bu blogun sahibesinin kafası gibi "karışık"tı . Sonra ne mi oldu? Eski kız arkadaşına hiç ama hiç benzemeyen bir kızla tanıştı ve  bir ilişkileri var. Bir de Londra'dan İzmir'e taşındı arkadaşım. Benin tanıklık ettiğim durum böyleydi. Umuyorum en az hasarla atlatmıştır. Kendisiyle artık eskisi kadar görüşmüyoruz ve yazarken farkettim ki özlemişşim arkadaşlığını. Bilmiyorum okuyor musun ama her şey gönlünce olsun "panpa" :) 


Bayan ayrıldıktan sonra da adamı d????: "D"den sonrasını vermiyor ki zalım Blogspot! Adamı dikizler? Adamı dürter? Adamı didikler? Ne sorduğunu bilsem :))) 


Rimmel London Ürünleri Nerede Satılı: "Yor" olacaktı sanırım devamı :) Adını zikretmediğim ve 2015'ten bu yana da herhangi bir mağazasının kapısından girmediğim o berbat işletmede satılıyor. İnternette de bulabilirsin. Eğer ruj alacaksan da sana tavsiyem "moisture renew" serisinde şu ana dek kullandığım en şahane nude ruj olan "Heather Shimmer" rengi ve yine aynı seriden Georgia May Jagger'da görüp kara sevdaya tutulduğum "As You Want Victoria" rengi ama bu renk fuşyamsı bir pembedir diyeyim.  Fuşya olsa da çiğ durmuyor onu da ekleyeyim bir bakarsın işte :)




Herkül ve Arkadaşlarına Mama Desteği: 
Bundan bir önceki yazımda bir karar verdiğimden bahsetmiştim. Bundan sonra her yazımda bir tane yardım talebini buraya ekleyeceğim. Belki bir kişiye ulaşırım belki bir kaçınız paylaşır diye buraya bu ilanları bırakmak istiyorum :) Hayvan, insan demeden bu tip yardım taleplerini buraya bırakacağım. Bugün sıra Herkül ve arkadaşlarının olsun istedim. 

Herkül, hikayesini okuyunca ağladığım bir köpekti. Mardin'de bir kısım "insan" tarafından ateş edildiği için iki ön patisini kaybetmiş Herkül. Belki uyuturlardı kimbilir ama yolları bir şekilde Ankara'daki Zekiye Taş Köklü ve eşi ile kesişmiş. Ben Zekiye Hanımla Instagram üzerinden görüştüm. Mama yardımı yapmak isterseniz siz de aşağıya ekleyeceğim Instagram adresinden kendisine yazıp sorabilirsiniz. Temizmama.com'dan tercih ediyorum ben kendi beslediğim sokak patilerinin mamasını. Zekiye Hanım sitede "Kennel" harici tüm mamaların olabileceğini söyledi. Temizmama.com sitesinden alırsanız direk Ankara'ya Hayvan Kurtarma Derneği'nin adresine site sizler için yolluyor. Yapmanız gereken tek şey "barınaklara yardım" kısmından Zekiye Hanımın adresini seçmek :) Ama tabii ki tek seçeneğiniz Temizmama değil Hepsiburada ya da Gittigidiyor gibi sitelerden de alıp direk adrese gönderi yapabilirsiniz. Ya da Herkül'ü ve Zekiye Hanımın hayvanlar için yaptığı güzellikleri kendi arkadaşlarınızla paylaşıp, ilgilenen ve destek vermek isteyenlerle buluşturabilirsiniz :)

Zekiye Hanımın Instagram hesabına ulaşmak için buraya tıkla lütfen :)

Not: Yorumlarım hala kapalı çünkü ben berbat ve tembel bir öğrenciyim ve şimdiye çoktan bitirmiş olmam gereken işleri bitiremedim :( . Geldim, buradaydım demek isterseniz :) +1lerinizi bildirim geldiği ölçüde görüyorum ve geri dönüyorum. Okuduğunuz ve kıymet kattığınız için çok teşekkür ederim :) Umarım sizi bu yazıdaki suskunlar ve kafası karışıklar hiçbir zaman bulmaz :)


BANA YAZMAK İSTERSEN: dilekce54@outlook.com