27 Mayıs 2016 Cuma

MAYIS AYI KİTAP ALIŞVERİŞİM


Bu ay 28 kitap almışım. Hediye gelen 4 kitapla birlikte cidden karlı bir ay oldu (sanırsınız diğer aylar hiç almıyorum :))))

Buarada bu yazıda bana eşlik eden bu Azeri bebek, arkadaşım Mustafa'yı gittiği kongrede boğa boğa zorlayıp "bana bebek getir" diye taciz edişlerim sonrası bana aldığı bebek . Dün Mustafa ve eşi Kevser'le beraberdim. Buradan onlara her şey için tekrar teşekkür etmek istedim. :)) 




Kitaplar çok olduğu için sadece isim isim ve yararlandığım kampanyalardan bahsederek yazacağım. Merak ettiğiniz kitabın üstüne tıklayarak sitedeki yorumları ve tanıtımı okuyabilirsiniz. 


Kitapyurdu.com'da Pegasus Yayınları'ndan 30 liralık alışveriş yapan Ateş İlyas Başsoy'un 4 kitabına ücretsiz sahip oluyordu. Bunu duyunca bittabi uzun zamandır istediğim iki kitabı sepete attım hemen. 
Grinin Elli Tonu Şu Grey'le bir de ben tanışaydım ama değil mi? :) 

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer  

Ve bu iki kitabın hediyesi Ateşli Kitaplar Serisi

Alışverişinizde belli limiti geçerseniz Felsefeye Yolculuk 4 liraydı.

Cengiz Han da  ilk 100 kitap 5 lira kampanyasından aldığım bir kitaptı.

April Yayınevi'nin 3.00 liralık kitaplarına ama özellikle Çırağan Baskını'na muhakkak bakın derim.

Bir klasik olan Potemkin Zırhlısı  ve Sophia Loren'in yemek kitabı Aşk Mutfağı ise Bilgi Yayınevi kelepir kısmından. 

Veee bu alışverişin yayınevi Ayrıntı oldu! 3.00 liralık kampanyasından bir sürü kitabı sepetime attım. Hatta ikisini okudum bile :) 

Erginlik Yaşı 

Bendeniz ve Marco Polo

Havaalanı Balıkları

Duygu Yolculuğu 

Ortak Bir şeyleri Olmayanların Ortaklığı Bu hediye :) 

Dostluk Üzerine

Benim Adım Meleklerin Hizasına Yazılıdır

Kurbanın Son Günleri

Şöhret

Gecede Giden

İyideki Kötü Yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) 

Mutsuzluk Kılavuzu Yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) 

Vahşeti Kavramak

İsanın Oğlu



Kitapyurdu alışverişim bu kadardı. Basımı biten bir kitabı Hepsiburada'da buldum ve onu aldım bunlara ek olarak. İsmi Türkiye'de Anayasalar ve Siyaset yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) 

Yine basımı kalmayan ve Nadir Kitap'ta tek bir tane olan bir kitap daha aldım. Bulamadığınız tüm kitapları bu sitede bulabilirsiniz. Muhakkak bakın. Yüksek lisanstan hocam olan Davut Dursun'un 12 Eylül Darbesi kitabıydı benim aldığım kitap. Yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) 

Veeee Ankaralılar bu kısım sanırım sizi ilgilendiriyor Kızılay civarlarında Evrensel isimli kitapevinin civarında şahane kitapları 1.90-3.90 arası satıyorlar "aman Dilek niye demedin?" Demeyin diye işte yazıyorum :)))) 

İzzet Dönmez'in Yatılı Düzlükleri isimli kitabını 1.95 liraya aldım. Tezgah gezerken tanıdık bir yüz gülümsemesin mi? Anam baktım Billy Wilder! En sevdiğim yönetmenlerden olunca Plato Yayınları'ndan çıkmış Billy Wilder kitabını 3.95lik fiyatıyla orada bırakamazdım! Yakışmazdı! :))) Akabinde çocukluğumun kitabevi Altın Kitaplar'ı gördüm. Yüzbaşı Corelli'nin Mandolini ile tanıdığımız Louis de Bernieres Bay Vivo ve Kokain Kralı ile gözümün içine bakarken onu da bırakamadım orada... 3.95 de fiyat mıydı yani? Son olarak da Mr. Way'ın Sonu yine Plato Yayınları'ndan çıkan bir kitap ve 3.95 liralık fiyatıyla bir Ankara hatırası olarak benimle Sakarya'ya dönüverdi :))) 

Veee A101 :)) Lastikli çarşaf gelmiş diye gidip 2 çarşaf  1 kitap alıverdim :)))))))) Kürşad Başar'ın Yaz isimli kitabını seçtim. Murat Menteş Ruhi Mücerret'le  A101'de arz-ı endam eden diğer bir yazardı ancak onu okuduğum için almadım fakat bu indirimde bu kiraplar 9.95ken alın okuyun hala okumadıysanız :)) Bakalım Kürşat'ı da Murat kadar sevecek miyim? :))) 

Umarım fikir vermiştir. İyi okumalar diliyorum hepinize ve şu şarkıya da ilan etmeden geçmeyeyim :)) Noir Desir'den sonra en iyi yorum bu bence...