8 Mayıs 2016 Pazar

ANNEME TEŞEKKÜR :)

*** Beni kendinden 2 gün sonra doğurduğun için. Çifte doğum günü kutlamalarımız o kadar eğlenceli ki! :))

***Yemek seçme huyumu şahane bir şekilde bilediğin için.. Biftek diye yutturduğun ciğerlerin tadı hala damağımda (tabi saflığımın da payı büyük :)


*** İyi bir şey yaptığımda azıcık havaya girer gibi olacaksam "sakın abartma. Yapman gerekeni yaptın" diyerek kibirimi asimile ettiğin için (en şeker asimilasyon politikası bu olsa gerek :)

*** Damarlarındaki kötü insan sensörünü kullanıp her defasında uyardığın için...

*** Her zaman haklı çıksan da asla "ben demiştim" demeyip , yerine "canın sağolsun bu da böyle oldu , geçti artık" dediğin için...

*** Uzun siyah saçlarım ve siyah çekik gözlerim için (hayat boyu tüm iltifatlarımın ana temasıydı sana benzeyen, içi gülen gözlerim :)

*** Her fırsatta en uç fikirlerimi bile desteklediğin için...

*** Her ne yaparsam koşulsuz affettiğin için...

*** En berbat durumda bile gülümseyecek bir yan görmemi sağladığın için...

*** Berbat bir ergen olsam da bana altın çocuk muamelesi yaptığın için...


*** Kendime inanmayı kestiğim anlarda bile bana inanmayı asla kesmediğin için..

*** O gün okulu bırakacakken harcımı bir şekilde yatırdığın için...

*** Rüyalarımın hepsine sponsor olduğun için :)))

*** Kırdığım, döktüğüm, harcadığım, berbat ettiğim kısaca elime yüzüme bulaştırdığım hiçbir şeyde hesap sormadığın için..

*** Her zaman en sevdiğim arkadaşım  olabildiğin için ( bu dengeyi nasıl sağladın bilmiyorum ama harikasın annedaşım :)

*** 15 saat sıkılsan da benimle Leonard Cohen dinlediğin için (ama annem o konser kaçmazdı! Kaçmamalıydı :)

*** Adalet duygun için...

*** İçime koyduğun insan için...

*** Vicdanımı hiç bilememem adına motive ettiğin için...

*** Aşk acılarımda ve dost kazıklarımda stabil kalabildiğin ve empatik yaklaşabildiğin  için "o da böyle olsun istemezdi ama belki..." Bu cümle sayende mottom oldu şekerim :)

*** Bana hala oyuncak aldığın için :)))

*** Canım sıkılmasın diye bir de kardeş yaptığın için (gerçi oğlun çok zaman canımı sıkıyor ama :)

*** Kedimi, köpeğimi , faremi kabullenip benim yerime sen baktığın için :))

*** Kullanabileceğim şahane vintage kıyafetleri "kızım için" diyerek sakladığın için :)

*** Bizi mızıkçı, su koyveren, her şeyden şikayetçi, zorluğa göğüs geremeyen tipler olarak yetiştirmediğin için...

*** Ölümün o koyu kasvetli halini en azından griye çevirip acımızı azalttığın için..

*** Bana o mavi kalemi ve o harika kitapları aldığın için...

*** Ben araba kullanırken babamın aksine yanımda hatim indirmek değil de "sağdaydı sanırım ama acelemiz yok ki :) " dediğin için.. (Baba o marul tarlasına girseydim tek sebebi sendin onu da bilesin... :)

*** Dünyaya geliş sebebim olduğun için...

                                 Anneler günün kutlu olsun! Seviyorum kız seni :)





Hiç yorum yok: