15 Temmuz 2016 Cuma

HAZİRAN AYI KİTAP ALIŞVERİŞİM

.


Bu yazıyı haziran okuma listemle birleştirecektim ama oldukça uzun bir yazı olacaktı bunu göze alamayıp ikiye böldüm :)

20 kadar kitap aldım geçen ay. Aldığım kitapları anlatmaya başlayayım hemen.






İlk olarak bir Dilekçe klasiği olan Kitapyurdu alışverişimi paylaşayım. Bir kısmı hediye gideceği için onları yayınlamıyorum. Sürprizi kaçmasın değil mi? :) 



Himalayalar : Yeti'nin Peşinde R.A.Montgomery : Minyonken okumuş olan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım bu kitabı. Geçen ay da bu serinin ilk kitabını almıştım evet çocuk kitabı ama çok sevimliler :) Üçünü de okuyup bir kütüphaneye bağışlayacağım. Farklı minyonlar da okusun. Böyle bir planınız varsa fiyatı sadece 3 lira buraya tıklayıp kitaba gidebilirsiniz :) 



Uzayın Derinliklerinde / R.A.Montgomery: Serinin kitaplarından biri de bu . Fiyatı 3 lira. Bu da kütüphaneye gidecek kitaplardan. Tıkla bir bak merak ettiysen :) 



Tüm Zamanların En Güzel Aşk Hikayesi /L. Robinson: Hem Altın kitaplardan çıkmış hem içinde kedi var hem de en güzel aşk diyor.. Bakmasam olmazdı! En güzel aşk bu mu bilemem tabi (laf aramızda en güzeline şahidim de ;) Fiyatı 9.90 incelemek için tık tık :) 



Yedi Güzel Adam /Cahit Zarifoğlu: İlk kez tanıştım şairle. Önceden bilgim vardı ama şiirlerine derinlemesine inme fırsatını bu kitapla buldum. Yorumu önümüzdeki ay blogda. İncelemek isterseniz tık tık :) Beyan Yayınları'ndan bir kitap alana not defteri hediyeydi şurada kendisi :) . Ben Zarifoğlu olanı alma şansına erdim şu an kampanya devam etmekte farklı bir not defteriyle.

Boğaz Deşen Enkebit : Hakiki Osmanlı Polisiyesi / Mehmet Atılgan: İsmi ve "Osmanlı Polisiyesi" ibaresi yetmişti bu kitabı almama. Çokça meraktayım, ilk fırsatta muhakkak okuyacağım :) Kampanya dahilinde ilk 100 kitap 5 lira idi. Şu an fiyatı 13 lira gibi bir miktar. Kitabı incelemek için tık tık :)

Ayraç dergisi ise bu alışverişime hediyeydi :) 






İdefix'ten ve Migros'tan aldıklarımla devam edelim :) 


Taşnak Partisi'nin Karşıdevrimci Rolü / A. A. Lalayan : Bu kitabı aslında kitapyurdu'ndan aldım ancak yukarıdaki fotoğrafa eklemeyi unutmuşum. Buradan inceleyebilirsiniz.  Bir Ermeni tarihçiden karşıt bakış! Hem de Ermeni Arşivleri eşliğinde! Vurucu bir kitap. Sırf bunun için bile alınır.




Jacob'ın Odası/ Virginia Woolf: Eski takipçiler bilir de yeni gelenler için söyleyeyim Virginia benim ablam. Evet fahri ablam ilan ettim kendisini :) O derece aşkla okuyorum yazdıklarını. Kitapyurdu'ndan tükenmişti Idefix'te bulunca hem de kargo ücretsiz kampanyasında denk gelince kaçmazdı! Fiyatı 11.40 tl. İncelemek için tık tık :) 



Tarihe Yön Veren Savaş ve Antlaşmalar / V. Uyanık-Y. Aksoy: Çok merak ediyordum. Kitapyurdu'nda tükenmişti ama baktım İdefix'te de bitmiş. 



Bacak Arasından Türkiye / Dr. Feraye Sünev Çokgürses/Kaan Arer: Malumunuz en sık bahsi geçen kitaplardandı. Migros'ta 9.90lık reyonda tek görünce "yalnız kalmamalısın buralar bir kız için tekin değil. Benimle gel küçüğüm" diyerekten alıverdim! 





Ve son olarak da Kadıköy Hemenal Kitap'tan aldıklarımı paylaşayım. Aslında ismini Metro sanıyordum. Verdikleri poşette öyle yazıyor ama kitabevinin ismi Hemenal imiş :) Rıhtımda bu kitabevi ve çok da hayvansever bir müessese ayrıca takdir ettim :)




11 kitap almıştım ama 3 tanesi hediye olduğu için yayınlamıyorum burada :) 



İnsan Yaşamına Dokunmak /Ahmet Katıksız: Kişisel gelişim kitaplara beni paklamıyor neyi okuduysam aşırı hafif ve hep bildiğim şeyleri anlatıyordu ama bu kitabı sadece 1 liraya görünce alıverdim :) 



Romeo ve Juliet/ Shakespeare: 17 kez okuyup 22 kez de izlemişimdir ama aşk işte bir tane de kitaplığımda olsundu :) Sis Yayınları'ndan çıkan kitabı 3 liraya aldım :)



Piyano/Trevor Griffits: Çehov'dan esintiler ibaresi olduğu ve Can Yayınları'ndan çıktığı için şans vermek istedim. Fiyatı 3 liraydı.



Maceraperest Turan Sözlüğü/ Sabri Gürses: Sırf ismi ve arka kapak yazısı için aldım, okudum. Yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) Fiyatı 3 liraydı. 



Genç Werther'in Acıları: Sanki yeterince acım yokmuş gibi genç Werther de acılarıyla bana eşlik etti bir müddet. Yorumu önümüzdeki günlerde blogda :) Fiyatı 3 lira.


Erkek Neden Konuşmaz?  Yazımı yazarken sevgili arkadaşım Fırat Jemalani'nin kanalına dadanmıştım. Emeklerine sağlık! Azam ve kaliteli müzik aşıklarına tavsiyemdir bu eşsiz kanal. O esnada bu şarkıyı buldum.. Daha önce muhakkak dinlemiştim ama içinden geçtiğim süreçte daha da anlamlandı bu şarkı.. Bu kadının sesi bir notada umut olurken bir notada acılarınızı yüzünüze çarpıyor bir şarkı hem umut hem hüzün verebilir mi? Bir önceki yazımı yazarken de fondaydı.. Bir yandan ağlayıp bir yandan yazıyordum... Hüznün ve umudun sesi Azam bence Bosna'nın Mavi Kelebeklerine eşlik edebilecek yegane sesti.. Bir soykırım yazısına bu şarkıyı ekleyemeyeceğim için de buraya ekledim. Bu kadar yazdım ve eminim aranızdan tıklayacaklar vardır dilerim en az benim kadar sevin bu şarkıyı ve bu eşsiz sesi! 



Takipçilerime not: Çok soruluyor çok teşekkür ederim. Bir müddet yorum almıyorum zira yorumlarınızı yanıtlayacak ya da bloglarınıza yorum için dönebilecek vaktim bulunmamakta hatta yazılarımı bile zor yetiştiriyorum. Çok teşekkür ederim +1'lerinizi görüyorum ve bloglarınıza muhakkak uğrayıp göz kırpıyorum. Kocaman öperim! :)