18 Temmuz 2016 Pazartesi

BEN YAPMADIM ANNE MARK YAPTI!

Facebook'ta bugün sayısını hatırlamadığım kadar şu ilana denk geldim, 

"Yapmadığımız bir paylaşım yüzünden ceza almamak için, Jandarma Genel Komutanlığı Bilişim Suçları Sosyal Ağ Bildirgesi çerçevesinde, Facebook'un güvenlik açığından ötürü hesabım üzerinde bulunan tüm verilerimin (IP, fotoğraflarım, paylaşımlarım vs.) çarpıtma yolu ve yasa dışı bir şekilde sahte
kişilerce kullanılmasından ve doğabilecek tüm zararlardan ilgili Türk Ceza Kanunu maddeleri gereğince Facebook sorumludur. Bu hesabımdan başka bir hesabım olmadığını bildirir ve gereğinin buna göre yapılmasını tarafınıza arz ederim. 12/07/2016
NOT:Paylaşmayın. Kopyalayıp durum bildirgesi olarak yapıştırın."





Buna dair çok kısa bir yazı yazmak istedim...

Bu iletiyi hesabınıza yapıştırMAYIN çünkü,
Evet muhtemelen Facebook paylaşımları yüzünden birçok kişinin başı derde girmiştir ve muhtemelen yine girecektir ne bileyim birbirini aldatan eşler boşanmada nafaka için ya da bir arkadaş diğerini rencide etmek için hep kullanacak burayı ama yapmadığınız bir paylaşım yüzünden Facebook bedel ödemez canlarım. Şikayet varsa edilir , bilgisayar incelenir , bilişim şube paylaşımı yapanı bulur "ben yapmadım" demeniz size şahitlik etmez ya da şöyle diyeyim hırsızlık iddiasıyla suçlanan şahsın bir şeyler çalıp "ben yapmadım" demesinin güvenlik kamerasıyla çözülmesi gibi düşünün. Hatta kendini alamayıp Roma Konvansiyonu'nu da işin içine katan var .. Evet evet Romalılar, Yurttaşlar hepiniz toplaşın! 

Hiç yorum yok: