20 Eylül 2015 Pazar

Minik Bir Yardıma İhtiyacım Var :)

Arkadaşlar tekrar merhaba,

Hayır bu kez bana gelen hediyeleri sizinle paylaşmayacağım :D Bu kez sizden mini bir yardım isteyeceğim!!!


Görseller yazıma konu olan miniklere ve okula aittir :)


Geçtiğimiz nisan ayında mini bir etkinlik düzenlemiştim... O etkinlikte 30 çocuk deyip 400 çocuğa ulaşınca Facebook üzerinde bir yardım sayfası açtım.






Sayfam kanalıyla mail adresime ulaşan Şanlıurfa'dan bir köy okulunun müdür yardımcısı minicik bir iyilik rica etti benden.. 

Öncelikli ihtiyaçları 40 top A4 kağıdı ve Teog hazırlık kitaplarıymış. Ne dersiniz yardım edebilir miyiz? 

En azından bu yazımı bloglarınızda ve de Facebook sayfamdaki iletiyi sosyal hesaplarınızda paylaşırsanız bence destekçilerle ihtiyaç sahipleri arasında köprü kurabiliriz :)

Her birinizin en minicik desteğini dahi esirgememesi dileğiyle :) Şanlıurfa'dan sevgiler :)






16 yorum:

  1. Dilek Hanım Merhaba,
    Duyarlılığınız için teşekkür ederim. İnşallah gereken destek ulaşabilir öğretmenimiz ve öğrencilerimize. Müsadenizle yayınınızı bloğumda link vererek paylaşıyorum. Umarım yardım edebilecek geniş kitlelere ulaşabiliriz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Ben de duyarlılığınız ve bize verdiğiniz destek için teşekkür ederim. İyi ki varsınız çok mutluyum bu kadar güzel insanlar blogumu takipte olduğu için :)

      Lütfen paylaşın. İzin ne demek.

      Sil
  2. Ben de yazının linkini blogumda paylaştım. Şimdi bir bağlantı da twittera koyarım. Çok güzel bi amaç için çalışıyosun. Tebrik ederim. Hayranlık uyandırıcı. Umarım kısa sürede ihtiyacları karşılanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim. Çok teşekkür ederim. Dilerim karşılanır bu ihtiyaç duyulan rakamın yarısı çünkü. Çok çok teşekkür ederim desteğin için :)

      Sil
  3. Ne kadar duyarlı bir davranış tebrik ederim canım, seve seve paylaşacağım.
    Bir şeyler yazmak için fırsat oldu bu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tebrik alacak bir davranış değil çok utanıyorum siz böyle söyleyince gerçekten. Ben olması gerekeni yapmaya çalışıyorum dilerim faydam oluyordur.

      Çok çok teşekkür ederim senin duyarlılığın ve paylaşımın için :) Google haber verdi paylaşımını gördüm ;)

      Kocaman teşekkürler ve çok sevindim yeniden yazmana vesile olduğuma :)

      Sil
  4. Profilimde paylaştım umarım hemen gerekli yardım toplanır. :(

    YanıtlaSil
  5. Geniş bir bütçem yok ama kendi çapımda ufak bir katkı yapmak isterim. Çocuk sevindirmenin, çocukların eğitimine katkıda bulunmanın insanın hayatına güzel bir geri dönüşü olur diye düşünüyorum. Nasıl yapabiliriz bunu onu bilmiyorum ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      dilekce54@outlook.com benim mail adresim. Eğer bana mail atabilirseniz sizi seve seve bilgilendiririm :) Duyarlılığınız için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Dilek yavrum.Ben Kalpten Kalbe topluluğuyla ve herkese açık hem blogdan hem de senin yayınını paylaştım.Bir Ana Bir Kız blogger arkadaşımız yardım yapabileceğini söyledi.Benim Face hesabım yok,o nedenle daha fazlasını yapamadım.Kızım geldiğinde kendi face inden yapmasını rica ederim.Yaptığın hem kutsal hem de çok duyarlı bir davranış.Kutlarım seni canım.Ece ablan.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ece Abla ne tatlı kadınsın sen :) Çok çok teşekkür ederim gerçekten iyi ki varsın :) Yaptıkların bizler için çok kıymetli :)

      Sil
  7. umarım gerekli yardım toplanır bizde bu tarz etkinlikleri mahallece yapmıştık ve gerekli yerlere ulaştırmıştık :) sizi takibe aldım bana da beklerim umarım yardım en kısa zamanda toplanır

    YanıtlaSil
  8. Hemen, hemen paylaşıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyarlılığınız için çok teşekkür ederim :)

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)