18 Ocak 2015 Pazar

Estetik Cerrahi 1: Burun Estetiği


BU YAZI BENİM "TECRÜBELERİMİ" SİZLERLE PAYLAŞMAK ADINA YAZILMIŞTIR. BİR REKLAM YAZISI DEĞİLDİR! LÜTFEN "ÜCRET-RANDEVU-MUAYENE VE TEKNİK" BİLGİLERİ DOKTORDAN EDİNİN. İNANIN YAZDIKLARIM DIŞINDA BİR ŞEY BİLMİYORUM :)))))



Konuya gellll ama değil mi? Biten ürünler yazısının hemen ardından :D Kişisel blog şeysi diyorum bahanem de hazır hani :D
Estetik cerrahi günümüzde hiç olmadığı kadar revaçta bence. Burun, çene, kulak derken derisini tıraşlatanı bile duydum :/ Yani bir enteresan hal almış durumda estetik piyasası. Bu yazıyı hazırlarken ne yazayım nasıl yazayım diye epey bir düşündüm kara kara..Şimdi burun estetiği ile ilgili yazı yazsam olmayacak neticede tıbbi bir alt yapım yok ee edit yazıya da gerek yok.. En iyisi dedim, başımdan geçenleri anlatayım insanlar fikir sahibi olsunlar...
Küçüklüğümden beri burnumdaki kemer hep bir takıntı unsuru olmuştur malum hani ergenler pek acımasızdır bu konuda ya.. Bir kısım densiz insan sayesinde bu takıntım zirveye ulaşıp tam 2 yıl yani 18ime gelene kadar zirvedeki yerini kimseye kaptırmamıştı... Taaa ki 18ime gelip kendimi keşfedene dek.. Zaten önden bakıldığında yüzümde kusur edilecek bir şey yok ama yan döndüğümde bir kemer süprizi var tabi :D Neyse tam bu durumları aştım derken yıllar yıllar içinde burnumun koku alamadığını ve dahi en son eylülde Free Shop'ta kokladığım tüm parfümlerin kalıcı olmayıp kokusunun da hepsinin birbirine benzemesi(!) sonucu dedim ki "yok arkadaş bu böyle olmayacak" bir doktora görünmeye karar verdim. Zira görme yetinizi kısmen kaybetmek neyse aslında koku alma melekenizi kaybetmek de ona benzer bir şey.. Hele ki ağladığınızda filan boğulacak gibi oluyorsunuz ya da aşırı sıcaklarda burun felç yine tabi... O alerjiler o uyanma taklidi yapıp gün içinde sersem gibi uykusuz gezmeler ve o baş ağrıları ahhh o baş ağrıları :( Allah kimseye vermesin.. Tüm bunlar yüzünden 2005'te bir deviasyon ameliyatı geçirmiştim. Nereden bulaştım keşke olmasaydım!!! Bir Yard. Doç. titrine sahip kbbcinin ellerinde burnumun içinden lades kemiği kadar kemik çıktı ama nerede nefes alıp vermede düzen yok hatta 6 ay sonra yeniden eski rutinime kavuşup nefes almamaya devam ettim.. Neyse bunlar derin detaylar o adama hala sinirliyim ben :( :) Gelelim günümüze bu yazıyı 4 bölümde yazmaya karar verdim. İlki bu giriş yazısı olacak diğer ikisi sizlerle bu süreçte görüştüğüm Türkiye'nin iki cerrahına ait bir gözlem yazısı ve sonuncusu da içlerinden birine yakın zamanda ameliyat olan bir arkadaşımla ilgili hem görsellerle hem de ameliyat tecrübesiyle harmanlanmış bir yazı olacak.




Şimdi son notları vereyim. Estetik burun ameliyatını Kbb uzmanları ya da Estetik cerrahlar yapıyor. Doktorunuzu belirleyeceğiniz kriter size kalmış. Eğer içi çok sorunlu ise bunu bir kbbci çözebilir ancak şeklen sıkıntılarınız varsa da kesinlikle bir estetik cerraha görünün. Tabi bu durumda önerilen her ikisinin de aynı ameliyatta hazır bulunması.. Ve fakat hem maliyetli bir işlem hem de burası Türkiye estetik ameliyatlar bile yeni yeni tanınıyor. Bir de burnunuzun evvelki hali sonraki haline ciddi bir zemin aslında. Misal küçük ama kemerli ya da sarkık bir burnunuz varsa elbette sonraki hali de yine küçük olacaktır fakat uzun ve sorunlu bir burnunuz varsa da küçültülmesi mümkün ama belli sınırlar içinde. Yani elinize bir fotoğraf alıp (misal Kim Kardashian filan) cerraha demeyin ki "doktorcum beni buna benzet!" zira adamlar sadece cerrah sihirli değnekleri yok..


Bir de burun ameliyatının kişiyi değiştirdiği doğrudur ama belli limitler dahilinde yani ne bileyim kaşı gözü güzel insan zaten sonrasında evet olumlu yönde değişiyor ama pek de afili olmayan abiler, ablalarda durum pek de farketmiyor misal geçen benim bir arkadaş yaptırdı okka gibi bir burun hani kızdan ayrı özerk gezse filan acayip çıkma teklifi alır ama ııhh cık yok o kızla bir gezip buruncağız kısmetini kapatıyor :D Özetle demem o ki estetik ameliyatlardan mucize beklememek lazım. Onur EROL'un yaptığı estetiklere aldanıp Deniz AKKAYA veya Petek Dinçöz'e benzerim umudu taşıyorsanız da vazgeçin onlar elmacık, kaş, kulak, burun gibi bir dizi operasyonla o hale geldiler.. Benim bu konuda inanılmaz şaşırdığım ve oldukça beğendiğim ama güzelliği gerçek çıkmayınca "ağam ben nasıl edeyim saz getir fasıl edeyim çok da güzel değilsin" diye türküler düzdüğüm isim Ürdün'ün kainat güzeli zarafette uzay kraliçesi Rania'dır :) Kim'le birlikte onun da görsellerini paylaştım.

Ne dersiniz bence biz de kraliçe olabilir yani kraliçelerin bizden ne fazlası var estetikli burunlar filan :D

Peki kime ameliyat olalım? Derseniz de yazının 2. ve 3. bölümünde size iki alternatif başarılı cerrah gözlemim var bekleyin bence :D Her türlü sorunuzu sorabilirsiniz seve seve yanıtlarım.


21 yorum:

  1. Ben de sık sık düşünüyorum bunu. Hatta aklımda bir isim bile var. Sanırım tek bir isim bile diyebiliriz. Tabiiki de Barış Çakır. Ama büyük korkularım olduğu kadar maddi açıdan da epey yük olacak şimdilik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onunla görüşmedim Emre bey ve Güncel beyle görüştüm açıkçası bu ikisi yetti de arttı bana :) Madden çok zorlayıcı bir iş zaten ama bir kere olacaksa iyi bir isme iyi bir para verip yapılmalı ki sen de zaten bilinen bir isim söyledin. Çok dikkat etmek lazım cerraha.

      Sil
    2. Emre ve Güncel Beyi duymadım.Sanırım Barış Bey'i takibe aldığım için diğer isimlere bakmadım bile. Özellikle yaptığı başarılı ameliyatlardan sonra buna pek gerek duymadım. Nakit almak yerine keşke taksit yapabilseler. Bu yüzden çok zorluyor.. Öyle herkese gidilmez tabii. Bu alanda kendini kanıtlamış ve memnun kalınmış kişilere gidimeli. Çoğu kişi sırf ucuz diye bilmediği kişilerce bıçak altına yatıyor. Sonrası felaket..

      Sil
    3. Ben de Onur Erol'dan sonra bu iki isme çok güvendim ve Barış Çakır'a sıra gelmedi bile :D Bir de çok seçenek olunca insan işin içinden çıkamıyor :( Kesinlikle ucuz etin yahnisi misali berbat bir görüntü çıkabiliyor ortaya ve ben o deli cesaretine şaşıyorum :( Diliyorum bir gün kendini hazır hissedip istediğin doktora olursun ameliyat :) Tabi bence sana gerekli değil ;)

      Sil
    4. Gerçekte beni bir görsen "Hmm, belki de gitsen iyi olabilir" diyebilirsin :D

      Sil
    5. Demem zira bu kadar tatlı bir kızın yüzüne de yansımıştır o zarafeti diye düşünüyorum ki öyledir de insanların içi güzelse dışı bahanedir bence :)

      Sil
    6. Çok teşekkür ederim. Utandım galiba sanırsam :))

      Sil
    7. Utanmak da yakışmıştır şimdi sana :D

      Sil
    8. Sen var ya çok kötüsün hem de çok :D

      Sil
  2. Sevdiğimden ve içtenliğinden :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın bence ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Hemen geliyorum bakmaya :D

      Sil
  4. Faydalı bilgiler için teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bir sonraki yazılarda doktor önerileri de var eğer öyle bir niyetin varsa doktoru iyi seçmek lazım.

      Sil
  5. Çok güzel yazı olmuş. Ameliyat olmak isteyenler çok şey çıkarabilir bu yazıdan. Bu tecrübelerini benım burun estetiği sitemde de izin verirsen paylaşmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz doktor musunuz blogunuza göz attım epey de ayrıntılı olmuş Sgk ödemelerine kadar yazmışsınız açıkçası merak ettim sakıncası yoksa.

      Sil
    2. Buarada yazılarımın ya da görsellerimin hiçbirini farklı platformlarda paylaşma taraftarı değilim o nedenle de paylaşmamanızı rica edeceğim.

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş. Bunun bir benzerini yabancı bir blogger yaptığında çok paylaşılmıştı. Ama sizin kıymetinizi bilmemişler. Burun estetiği fiyatları hakkında bir bilgi vermemişsiniz. Bununla ilgili bir bilgilendirme yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogum hayatımda geçen olaylardan alıntıdır yani "burun estetiği" blogu değil. Ticari ya da reklam içerikli yazılar olmadığı için sorduğunuz konuda sizin daha kolay bilgiye erişeceğinizi düşünüyorum malum "Burun Estetiği Rehberi"siniz...

      Sil

Yorum bırakanları sevdiğimi biliyorsunuz e hadi! :)