13 Aralık 2017 Çarşamba

AYRILIK SONRASI KADIN TESELLİLERİ :)

Okucuya not: Erkekler bu yazının sizin için olan versiyonu da gelecek hiç öyle gülerek okumayın :) Yazıda yardımcı olan arkadaşlarıma da çooook teşekkürler! Hala gülüyorum bazı diyaloglara 😈😈😈



Herkese merhaba!


Dilekce  sahalara geri döndü :) Bir kaç gün öncesiydi eski kalp kırığım işlediği kabahatler akabinde dönme manevralarında bulundu... Baktım kabahat listesi uzun bir de içimden bir ses " bak bu adama güvenme bence bir işler dönüyor" dedi.. Nasıl öğrenebilirim diye düşünürken arkadaşımla sohbet arasında "böyle bir durum var çok merak ediyorum ve sanki onun hesabının içinde bu sorunun cevabı var" dememle stalk üzerinde post doc yapmış arkadaşım H. "Dilekcim ondan kolay ne var adamın bilgilerini ver ben öğreneceğim" Dedi... Hem çok merak ediyorum hem de "Dilek hiçbir şey öğrenemedim sadece saçma tivitler atmış" desin diye umuyorum...

 Hani merak ya informasyonu eksik etmedim veeeee 4 gün sonra tam da tahmin edebileceğiniz gibi Çilekli Link'lendiğimin haberini aldım... Peki tşk... 


Doğru şu ki, bir kere yalan söyleyen yeniden söylüyor... Aslında şu anki cv'si temiz olsa da ona yeniden döner miyim? Bence hayır. Ama bir kere karşısına durup "sen niye böylesin" diyebilmek isterdim... Ona bile şevkim kalmamış artık... Onun yerine telefonda arkadaşıma ver yansın ettim "vay efendim o da şöyle de böyle de" sonra beni aldı mı gülmek? Dedim bunu takipçilerimle de paylaşmam lazım hep beraber gülelim :)))))

Şunu farkettim ki her ayrılık ve reddediliş akabinde biz kadın cinsi çok komik teselliler veriyoruz birbirimize :))) Favorimle başlayalım mı?

KESİN GAY! :  Çünkü kadınlardan hoşlanan hiçbir erkek tatlı dilli güler yüzlü ve ceylan gözlü bizi reddedemez! Ne demek o be! Ne demek "bitti" ne demek "elektrik alamadım" sen ne diyorsun? Kesin gay o ya ayakkabıları ondan daha erkeksiydi zaten bence de gay kanka üzülme ya.... :))))

Ve gay 2 ay sonra Facebook durumunu "Mercan Gözübozmaz'la ilişkisi var" şeklinde güncelledi...:)))


ŞİZOFREN YA! KESİN PSİKOLOJİK SORUNLARI VAR: Tabii ki öyle ne sandın?! Senin adama çekici gelmemen mümkün değil yani dır dır yapıp kafasının etini mi yemişsin? Trip mi atmışsın? Kriterlerine mi uymamışsın? Kesin rahatsız o kesin kanka. Üzülme sen asla mutlu olmaz o dengesiz...


Veee dengesiz 2 ay sonra hayallerde görülmeyecek bir aşka yelken açar ama olsun biz umutla psikolojik hastalığını su yüzüne getirip kızla gırtlak gırtlağa geleceği günü bekleriz. Niye? Çünkü bizi istemeyen bir adamın kesin psikolojik sorunları vardır... :))))

BENİ TAŞIYAMADI: Esas oğlandan daha zengin ya da daha kariyerli olan arkadaşlara, ayrılık sonrası genel söylemim bu olmuştur. Taşıyamadı kanka kesin taşıyamadı yoksa sıkıldığından, uygun olmadığını düşündüğünden, çocuğu yaka paça operaya ya da sergilere götürdüğünden değil... Taşıyamadı o seni.. E biz dedik... :)))


ERKEKLER ZEKİ KADIN SEVMİYOR: Doğru tabii kanka! Adam asalak ya sen onun anlamadığı esprileri yapıp ergen tripleri attığından vazgeçmedi senden... Tamamen zekana karşı :)))) Attığınız trip içinde zeka barındırıyorsa inanın bunu bile çok seviyorlar ve bir çok erkek hayatını kolaylaştırabilecek zekaya sahip kadınları sever de zekanla onların anlamadığı esprilere ya da konulara yönelince sıkılıyorlar... (Bu benim esprilerim ölsün ya direk tecrübe bu) Aman kanka sen alınma onlar salak sen çok zekisin üzülme sakın o zekayı o vasatla harcadığına değmezdi zaten kız :)))


Vee vasat 2 ay sonra bir fizik mühendisiyle nişanlanır  :))))



KESİN ARKADAŞLARI DOLDURDU YA KESİN!: Tabii zaten çocuk aptal olduğu için sizinle ilgili kararları genelde arkadaşları veriyor.. Hani kendisinden kaynaklı bir sorun olması imkansız... O kadar ponçik o kadar muhteşem bir ilişki ancak dış mihraklarca bozulabilir? Bir kere taktık ya onlara... Onlar var ya onlar! Neyse zaten onlar birini bulamadıkları için sevgiliniz de mutsuz olsun istediler ve böldüler, parçaladılar, yuttular ilişkinizi :)))

2 ay sonra Mercan Gözübozmaz ve eski sevgiliniz Alp, Alp'in  en yakın arkadaşının doğum gününde mutluluk pozu verdiler :))))

ONDA BABALIK KUMAŞI YOKTU ZATEN: Kesin yoktu! Sevgili de olmuyordu ki adamdan koca olsundu! Zaten çocuk da sevmiyordu... Kahrolsundu :))) Peki doğmamış çocuğunuz buna icazet vermiş miydi? "Annecim nereden buldun babamı allasen hiç mutlu değilim. Hiç anlaşamıyoruz" filan dedi mi?

Alp ve Mercan evlendikten 2 ay sonra Facebook profillerinde ultrason fotoğrafı paylaşıp "şekerparemiz geliyor" dediler... :)))

ELİNİ SALLASAN ELLİSİ N'APCAN ONU?: Ha şöyle motive olalım. Yaaa söyle söyle eee elimi sallayıncaydı değil mi ellisi? Saçını sallayınca da tellisi :))))

ESKİ/YENİ SEVGİLİYİ GÖMÜYORUZ: Ayy adamın kadın zevki sıfır şuna bak ıyk paspal,çirkin ah buna layık o faydasız  ihtiyar... Ay bu kadın resmen teyzeee yaaaa. Zaten onu genç, güzel kadın ne yapsın? Sen onun için şanstın :)))

Faydasız  ihtiyar 2 ay sonra afet-i devran buldu:)))

YA BIRAK ŞU İHTİYARI NE BULUYORSUN ONDA ASLA UYGUN DEĞİLSİNİZ! IYYY RUHU ÖLMÜŞ ONUN BE: Evet yaş farkı mühim kanka n'apcan sen onu? Genciyle de geçinememiş olabilirsin ama ihtiyarın lanetliği???

İhtiyar 2 ay sonra senden de küçüğüyle nişanlanır. Gökten 3 elma düşer ve biri kafana "dank" eder :))))

HAYIRLISI BÖYLEYMİŞ YA: Bunu en başta söyleyeceğimize hep en sonda söyleriz değil mi? Hayırlısını kabul etmek bazen o kadar kalp kırıcı olabiliyor  ama üzerinden yıllar geçip geriye döndüğünüzde eski sevgilinize teşekkür edesiniz gelir... Geriye pür ve berrak sabahlara uyanmamız için sebepler bırakmıştır çünkü...

Sen güzelsin, ben güzelim, biz güzeliz sadece acımızı acısı yapabilecek merhamette, zarafetimizi anlayıp minnet duyabilecek, hayatını kolaylaştırma çabamızı sevecek ve tüm kusurlarımızın derininindeki "bizi" görebilecek, sizi yarım saatte bilmediğiniz bir şehirde kahvecide bırakıp gitmek yerine tanımak isteyecek kişiyle karşılaşmadık henüz... Belki tamamlanmak için ona da ihtiyaç yoktur kim bilir... Kalbi kırık tüm güzel kadınlara mutluluk getirsin gelen yıl. Olmaz mı? :)

 Tesadüfen bu yazıya denk gelen tüm güzel ve yalnız kadınlara çok sevgiler... Bence kesin gay ya sizin gibi güzel bir kadının minnoş kaprislerini dahi çekemediyse ;)))

Veeee sevgili kalp kırıcı erkekler. Ben beddua etmeyi sevmiyorum onun yerine size bu şarkıyı armağan ediyorum

Hele ninno olasan allahından bulasan :)))  De haydin ben gidip bunun erkek versiyonunu yazam :))).,.

Okuyan, kıymetlendiren herkese teşekkürler! :)