14 Temmuz 2017 Cuma

HANZO ADRIANA VE SAYGIDEĞER LEYDİLERİMİZ

Aslında bambaşka bir yazı yayınlamayı düşünürken bu yazı çıktı gördüğüm bir iki paylaşımın ardından. Bir iki saptama attırıp kaçacağım. Yani sivri dilimi tutmak istedim de olmuyor, olamıyor... Az biraz normalden daha sivrilmiş olabilir bir ön uyarı yapayım :)



Metin ile Adriana'nın hikayesi Türk aşk tarihinde Leyla ve Mecnun, Ferhat ile Şirin'in tahtını murdar etmek üzere. Vay efendim reklam mı? Bu nasıl olur tarzında söylentiler devam ederken "vurun abalı Adriana'ya"cı bir cenah çıktı ortaya. Burada bu cenahı 2 katergoriye ayırarak doğal florasında inceleyeceğim. Evet kategoriler benim işim :)

Şimdi önce okumuş kızın çilesi grubuna bakalım. Aynı zamanda akademik atraksiyonlara başladığımız ama benim bir miktar heves kırgınlıkları yüzünden ara verdiğim fakat kendisi devam edip az buçuk yardımcı doçent titrine yaklaşan ve cidden saygı duyduğum bir şahıs dün bir paylaşım yapmış. Güleyim mi üzüleyim mi bilemedim :)  Malum demeç aynen şöyle,

"Yahu şu Adriana'yı da amma büyüttünüz. Neticede kadın reklamla para kazanan kadın ne çabuk unuttunuz oynadığı ağda reklamını?" altındaki bir yorumda da şu mevcut "ya verdiği hanzo pozları da gördük"

Bu tip şahıslar genelde her şeyi akademik birikim üzerinden yorumluyorlar yalnız o akademik birikimin bir ağda reklamı kadar kazandırması için ömür boyu çalışsa da faydası olmayacağını hesaba katmıyorlar o ayrı konu...

Kız senin gözün kör olmasın ne hanzoluğunu gördün? Hani sevmeyebilirsin, temsil ettiği değerleri kapitalist bulabilirsin hepsine, her şeye eyvallah da bu neyin kini? Muadil ürün varken yerli malı haftasında bile yabancı marka kullananlara çemkiren üretici halleri yakışıyor mu sana?  İyi kussaydın ya hani içinde kalırsa zehirlenirsin  mazallah ... Hayır o 1.62lik boya  bu 2.18lik ego yakışıyor mu? Kız eleştirdiğin kadının hiç bir şeyi yoksa 1.78 boyu var .

Hayır yılbaşında tüm avmlerde şıkır şıkır çam ağacı görüp de "reklam için koymuşlar bu da ne hanzo çam ağacı" diyor musun? Neticede ağacın işi bizi şıkırtılarıyla vitrinini süslediği mağazaya çekip cebimizi delmek değil mi gülüm? Hiç görmedim bir çamı alıp da Facebook hesabında yardığını? Ama güzel kadına giydirmeden duramıyorsun değil mi? Hayır kadın manken işte işi o evet reklam üzerinden para kazanmak. Ne yapsın yani Heisenberg'in teoremini silip baştan mı yazsın? Nedir beklentin? Amaç konuşturmak ve işte okumuş sen bile bu amaca hizmet edip Hara ve Lima'yı konuşmuyor musun beybi? Okumuş kızın duygusal ilişkilerindeki bahtsızlığı egosunu çanta gibi yanında taşıması olabilir mi? Bence direk bu. Akademi dışına çıkarken o çantayı evde bırakalım lütfen ;)

Bak ya bak ya hanzo nedir ama ya?  La bu Adriana sana ne etti? Mesela hanzo sıfatını yapmak için senin gözünden bakınca ne yapmış olabilir ? Mavi kaplı tez yazıp feysbukunda "buda bitti sonunda" yazıp "da"yı mı ayırmadı? Kocişiyle kahve selfisi çekip "aşhkla kahve kheyfisi "mi yazdı? Ultrason görüntüsü paylaşıp "bir sen bir ben bir de bebek" mi yazdı? Poz poz çocuklarını paylaşıp bir türlü çocuğu olmayan eltisinin gözüne sokmak için çifter çifter doğurdum egosuyla "piremseslerim anasının gülleri" mi dedi? Son mode yeni evli trendine uyup gittiği bayram el öpmesini paylaştığı fotoğrafta sosyal medya paparazzilerine kadrajda ev terlikleriyle mi yakalandı? Kocası Vakko'dan cüzdan aldı da "kocişimin sevgililer günü hediyesi ay pek de zevklidir ballı çöreğim" yazıp gözümüze soktu? Ya da evde nişan yapıp fonda perde olan fotoğraflarını gösterip özel mesajla arkadaşlarına "ay görümcem layk sayısına bakıyo beğensenize" diye zorla mı beğendirdi? Bak bakayım tanıdık gelenler var mı bu bilanço içinde?  Bunları kim yaptı bebiş de bana? Evet evet Adriana hanzo doğru aramızdaki hanzo o...

Buradan Türk erkeği ekolüne çok acayip söylendiğim doğrudur. Şimdi yeri gelmişken kendi eski modelim de olan okumuş Türk kızının bahtsızlığına iki çift lafım var güzel ablam haklısın okudun ama okuduklarını özümseseydin bir de ya...




Peki Demet Akalın'ın paylaşımını gördünüz mü? Ben de Twitter'da denk geldim epey espri malzemesi oldu sayın Akalın :)

 Demet de bu ülkede sözde yukarıda sözü geçen okumuş kız egosunun tersini, halk insanını temsil ediyormuş ama şu paylaşıma bakar mısınız?

Kız Demet kız n'aptın gülüm sen ya? Kadın olmuş Victoria'nın sırrına en vakıf kişi millet kulçun kulçun peşi sıra dizilmiş verdiği en anlamsız poz bile bir ülkede iç savaş çıkaracak kişi sayısı kadar beğeniye ulaşmış da sen ciddi ciddi kadının eski kocasıyla mı dalga geçiyorsun? Yapma bacım böyle şeyler. Üzülüyorum :( :))) Demet seviliyorsun evet o  ayrı mesele de hani şu haline nazar olsa değilmez, ayna olsa bakılmaz. Kız daha dün dönüm dönüm atarlı şarkılar yapıp adını da Giderli Şarkılar koymadın mı? O dünya çirkini İbo için kendini az mı harap ettin? Ben ne çok üzüldümdü o dönem "bu güzelim kadın şu tek kaş için bu hallere düşmemeliydi" diyerek. Vay arkadaş bak şimdi de Adriana'nın ilk kocası diye paylaşım yapıyorsun... Demiyorum bir şey Demetcan. Daha da demiyorum bir şey sana. Sen şarkı yap ben de izbelerde dinleyeyim.

Evet izbelerde dinliyorum seni Demet yoksa bazı çok bilen akademik arkadaşlarım beni "hanzo" ilan edebilir. Evet mahalle baskısı fobikim ben :)) Bunu ayrıca yazacağım :)

Tanıyan bilir de ilk kez denk gelenler için dip not : Mahalle baskısı bu bloga adım atamaz! Sizde de varsa kapıda çıkarın, gelin lütfen :)

O zaman bu güzide yazıyı Demet Akalın'ın muazzam özdeyişlerini barındıran şahanenin şevkinde fevkaladenin fevkinde yeni favorim Nazar ile bitiriyor ve sahalara komikli yazılarımla dönüş yapıyorum. Öpüldünüz! Mersi :)

Okuyucuya Not: Hoşgeldin :) Yorumlarım biraz daha kapalı olacak ama istersen +1 koy ben de geldiğini, okuduğunu bilirim :) 

Hiç yorum yok: