26 Aralık 2014 Cuma

Yurtdışı Kozmetik Alışverişi: Ups Türkiye'ye rağmen elime ulaşan Mua siparişlerim

Bu hafta pazartesi günü saat 5'te Mua'nın sitesindeki %25 indirimi görünce 45 poundluk bir alışveriş yaptım. Normalde standart kargonun fiyatı 7.90 pound idi ancak 30 poundu geçince garantili teslimatı da aynı fiyata size satıyor Mua yarı yarıya indirimli yani.


Tam 34 parçalık bu alışverişim salı günü yola çıktı ve çarşamba Türkiye'de idi!!! Perşembe günü teslimat vaad eden Ups'e inanıp tüm gün evde bekledim ama ne gelen var ne giden :((( Sisteme bir bakmak için girdiğimde ise gönderiyi geciktirmek istediğim yazıyordu. Tabi Ups müşteri hizmetlerini aradım temsilci bayan "siz istemeden bu talebi gerçekleştiremezler emin misiniz?"demesin mi? Desin tabi... Saat olmuş akşam 6!!!

Aynı bayan arayıp "kusura bakmayın mesai saatleri bittiği için bugün getiremeyecekler" dedi tabi bendeki siniri siz düşünün. Ertesi gün yani bugün kolim geldi ama Ups müşteri hizmetleri bugün de bana kalkıp "kusura bakmayın dün kargo uçağımız kalkmadı malum noel tatili o nedenle uzak bölgelere dağıtım yapamadık" dedi. Fakat kurye uçakta mıydı ya da bu uçak bu sabah Sakarya'ya mı indi? Alice harikalar diyarında mı? Koca Ups Kargo'ya yakışıyor mu müşterinin kafasını karıştırmaya çalışıp örtbas etmek? Yeryüzündeki tüm kozmetikler aşkına konu kozmetik olunca benim kafam karışır mı hiç??!! Zira bugün kargomu teslim eden görevli zaten gerçeği "kusura bakmayın dünkü arkadaş tek olduğu için gelemedi" demek suretiyle söyleyiverdi bana... Neyse buyurun kalkmayan kargo uçağına dair bilgileri  siz de görün!!! Paylaşmak istedim Ups'in namı yürüsün... Bu yalan ve oyalama politikasını da hiçbir müşteriye yapmasın tekrar!!

Neyse bu sinir harbinin akabinde gelelim aldıklarıma, toplamda 34 parça ürün 45.20 pounda geldi. Tabi kargo eklenince 53 pounda kadar çıktı fiyat.. Neler neler almadım ki? Allıklar, rujlar, far paletlei, göz kalemleri.. Sitedeki %25 indirimiyle 70 pennye düşen allıklara rujlara nasıl karşı koyabilirdim ki ama? Buarada bu alışverişin bir kısmı arkadaşlara ait ama koli adıma gönderildi. Bu kolinin yanındaki cepte faturam vardı ve kutunun üzerinde ayan beyan "cosmetics" yazıyordu. Metro Lojistik diye gönderilen pakette Mua'nın faturası nasıl da sırıtıyordu nasıl :( Kutunun üzerinde 34 parça yazmıyordu ama yazmasa da o kadar aşikardı ki içinde Brit hatunlara bırakmamacasına yapılan alışverişin olduğu.. Artık nasıl geçti gümrükten bilemeyeceğim ama bir şekilde geçti.. Fakat durumun ne derece risk barındırdığını görün diye özellikle yazdım bunu. Kutunun sizler için de fotoğrafını çektim.




İçindeki ürünlerse şu şekilde ;

Daha önce kısa süreli bir İngiltere'de yaşam tecrübem bulunduğu için Mua ürünlerini o zaman kullanıp delice memnun kalmıştım ve sitesini farkedince de alış veriş yapmadan kesinlikle duramadım :) Ürün yorumlarını ise ancak 3 yazıya bölerek anlatabileceğim :) Aklınızda merak ettiğiniz bir ürün varsa sorarsanız seve seve yardımcı olmaya çalışırım :)

Her yazının sonunda bir şarkı paylaşmaya çalışıyorum. Bugünkü şarkı Ups'e geliyor "Hope on Deliverence" :D Duruma da pek uydu :D İyi dinlemeler ve iyi okumalar. YORUM BIRAKANLARI SEVİYORUM!!!!! :D




24 yorum:

  1. Çok güzeller ama!! Şarkıya da bayıldım :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben drugstore markalarına ayrı sempati besliyorum bir de kraliçeden sevgiler temalı olunca anılar zağar :D Evet evet bu şarkı tam da ana uydu bence :D

      Sil
  2. Cesaretine hayran kalmamak mümkün mü? Ben hala korkuyorum yurt dışı alışverişlerinden. Güle güle kullan Dilek'çim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hiç korkmana gerek yok aslında bu siteler bir yolunu bulmuş satış yapıyorlar. Keşke yakın olsaydık senin için de sipariş verirdim bir cesaret kesin seni de bu işe bulaştırırdım :D

      Sil
    2. Kanıma Gir diye bir film vardı. Noolur girme, vallahi tutamam kendimi satışa bile başlar hale gelirim. O derece :D
      Atılım yapıp Paypal kart aldım ama paketini bile açmadan bekletiyorum. Yapacaksam da sleek'ten yapardım. El attın mı hiç oralara ? :D

      Sil
    3. Yeni rotam canım ilk fırsatta alışveriş yapacağım ama yeni yılın araya girmesini bekliyorum zira 3 kez yurtdışı kozmetik alışverişi yaptım 2014ün kotası doldu :) Birkaç site var çok istediğim bakalım. Satış için bana da soranlar oluyor ama ben beceremem sanırım ya alış fiyatına veririm gibi geliyor :D

      Sil
    4. Ürünleri sorunsuz alabiliyorsan aslında yapabilirsin. Üzerine 5 lira kar koysan, kendi aldıklarınla birlikte baya karlı bir satış olur aslında.. 2015'ten sonra gözüm üzerinde olacak :))

      Sil
    5. Aslında evet 5 lira karla satılsa makul de 1 poundluk allığı 25 liraya satınca etik olmuyor gibi sanki... Tamamdır ama daha iyi bir önerim olacak yurtdışına filan çıkarsam sana Sleek palet sözüm olsun :)

      Sil
    6. Hii vallahi almasan bile bunu söylemiş olman bile beni nasıl mutlu etti. Çok teşekkür ederim, cansın. Ben bu pound dolar euro işinden pek anlamıyorum. Pound 3 tl civarı sanırım değil mi? Dolar üzerinden satılsa keşke daha ucuza kapacağız belki.. :)

      Sil
    7. Vallahi bak ciddiyim burada vermiş olayım sözümü ne kadar istediğini biliyorum Sleek paleti inşallah fırsat olur da gidersem alırım ne olacak :) 3.63 şu an kur ama Sleek'in sitesine bakıyorum da evet evet yılbaşından sonra bir el atmak farz :D

      Sil
    8. Evet epey merak ediyorum ürünleri ama utandım bak şimdi :) Bundan sonrası da büyük bir diyet bekliyor değil mi :D

      Sil
    9. Umarım kısa zamanda merakını giderecek ürünlerin olsun :) Diyet de değil açlık grevi olmalı :D

      Sil
    10. İnşallah canım. Belki Türkiye'ye bile gelir. Ne kadar zor bir ihtimal de olsa.. :D
      Kozmetikte açlık grevi kıyafet olarak geri dönecek, bundan eminim :D

      Sil
    11. Evet belki de gelir :) Kesinlikle katılıyorum madem kozmetik yok o vakit yaşasın kıyafetler!!! :D

      Sil
  3. Dilek inan dün gece yarı uyur bi halde yurt dışı kozmetik alışveriş gibi bişey girmiştim google a ve bu post çıkmıştı.ama uykudan kim yazmış neymiş hiiiiç bakmamıştım.şimdi farkettim ki o senmişsin ve çok mutlu oldum!:)
    bu arada yayını güncelledim bu yüzden yorumun görünmüyor canım tekrar yazabilir misin?
    sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ne güzel tesadüf :D Elbette derhal yorumumu yeniliyorum.

      Sil
  4. Ayy hemen bende yapım çok güzele benziyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem çok güzeller hem de cidden çok kaliteli. Zaten 1 pound allık ve rujlar üstüne bir de %25 indirim eklenince tadından yenmiyor kargo bedavaya geliyor yani bir nevi :)

      Sil
  5. Hakkaten cesaret lazım, ben ciddi ciddi korkuyorum gümrüğe takılacak diye :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi kocaman kutu üstelik üstünde kozmetik yazıyordu ve dahi faturası da ayan beyan ortalardaydı aslında küçük meblağ olunca çok da önemli değil de Türk parasıyla yaklaşık 200 lira tuttu tabi insan endişeleniyor öyle olunca. Ama bloggerları filan okusalar adlarımızı alıp özellikle geri gönderecekler diye düşünüyorum :D

      Sil
  6. Ya aslında sen bilmiyorsun kutu benimdi yanlışlıkla sana gelmiş :) Hemen adresimi yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişşş çaktırma ben anladım kutunun benim olmadığını zaten ama renk vermedim :D

      Sil
  7. Valla süper bir alışveriş olmuş, gümrükten nasıl sorunsuz geçti hayret...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 1 hafta sonra daha çılgın bir alışveriş yaptık ama dakikasında el konuldu :D Uyandırmamak lazımdı insanları zaten o alışverişim sonrası Mua Türkiye gönderimini kesti :D

      Sil

"Güzel yazı, emeğinize sağlık, benim sitem de şu ben de beklerim, bu bir otomatik yorumdur" tarzı sadece yorum yapmış olmak ve link bırakmak amacıyla yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Alakanıza teşekkürler :)